analytics

vrijdag 3 november 2023

kaders met droogbloemen 3

Dag bloggers,

Het is vrijdag, heb geen kinderen in huis en ik ben later opgestaan. Goed hé! Maar de reden is dan ook dat ik pas om 1u in bed lag. Gisterenavond ben ik naar de repetitie gaan kijken van onze nieuwe productie die volgende week in première gaat en het was goed. Maar ook super goed!! Da's altijd fijn om met een goed gevoel naar huis te gaan. Wat hebben wij toch geweldige acteurs en regisseurs in ons theater. En wat nog meer is... de regisseur schreef het stuk zelf. En geloof me, da's niet de eerste keer dat wij een stuk van hem brengen. Die kerel kan het echt wel! Zo trots op hem!

Vandaag geen kaart maar terug een serie kaders met droogbloemen. Ik laat maar meteen een hele serie zien want ik heb nog zo veel te tonen en ik wil jullie er niet mee vervelen... ineens 5 stuks nu dan zijn we daar ook meteen weer vanaf...

De eerste drie maakte ik om mee te nemen naar de KUS kunstenmarkt en de volgende twee maakte ik daarna nog in opdracht. Eerlijk? Ik zou het wel leuk vinden om zo'n kadertje kado te krijgen. Deze zijn kleiner dan de vorige kaders, ze zijn 23 bij 19 cm. Zo, dat weten jullie ook meteen weer... En de wasknijpers, die zaten er meteen in toen ik ze kocht... Die hebben mij geïnspireerd...






Fijn weekend allemaal! Ik ga straks al meteen feesten want Noah is jarig vandaag... Waarom ik niet meteen zijn verjaardagskaart toon dan? Wel, ik moet ze nog maken, ook die van Eva... Daar zal ik dan maar meteen aan beginnen zeker? Straks ga ik mee naar het feestje van de kindjes. Morgen is het familiefeest voor Noah en Eva samen en woensdag is Eva jarig en is het feest voor de kindjes van haar klas... En ik ben er elke keer weer bij... 
Volgende week volgen er dus foto's! Kom zeker kijken... 




4 opmerkingen:

Anita van Deur zei

Gefeliciteerd met je kleinzoon, prachtige kaders Liefs Anita

Sarah zei

Mooi weer. Drukke dagen voor de boeg. Veel plezier

Creaellenknutselsite zei

wat fijn dat je zo hebt genoten van de nieuwe productie in jullie theater
wat een prachtige kaders heb je gemaakt met de droogbloemen echt genieten om er naar te kijken
feestse vanmiddag
groetjes ellen

Laurespage zei

Heel, heel mooie kaders met de droogbloemen en de tekstjes erop zijn prachtig.
Fijne zondag.
Laurette