analytics

maandag 31 juli 2023

Cheers! Collega's op pensioen...

Dag bloggers,

Het was een super leuk, druk, verrassend maar ook een vermoeiend weekend. Ik vertel jullie er later nog meer over. Nu eerst snel terug gaan werken en proberen uit te rusten ondertussen... Ik voel dat ik geen 20 meer ben... Na weekends als het afgelopen, denk ik eerder aan 80... komt goed, echt wel... Alleen nog een paar nachtjes goed slapen, zal goed doen... Aftellen, nog twee weken werken en dan zijn we terug twee weekjes thuis... 

De laatste maanden zijn er enkele collega's op pensioen gegaan. Voor hen maakte ik uiteraard ook kaarten. Deze zijn misschien al in een andere versie op dit blog verschenen, daarom dat ik er meteen een paar de revue laat passeren...






5 opmerkingen:

Colien zei

Mooie kaarten voor de pensionado's!
Werk-ze en rust uit ;)
grtz Colien

Caroline Cards zei

Het zijn twee leuke kaarten. Tja, de leeftijd gaat meetellen!
Groetjes, Caroline

Creaellenknutselsite zei

fijn dat het weekend geslaagd was ja de leeftijd gaat tellen dat merk ik ook
wat een mooie kaartjes voor de gepensioneerde collega's leuk dp en leuke details heb je gebruikt
werkse en rust goed uit
groetjes ellen

Diny zei

Twee hele mooie kaartjes Nancy!
Groetjes Diny

GerJanne zei

Ik zag al foto's op FB. Zal vast een gaaf weekend zijn geweest. Je kaarten zijn ook weer heel mooi en verrassend voor de ontvangers!