analytics

woensdag 26 juli 2023

Kleurenkaartenteam - schakel 7 - wit met mintgroen

Dag bloggers,

Toen ik de nieuwe kleur zag die Femminde bij mijn wit had gekozen, was ik meteen enthousiast! Daar kon ik wel wat mee! Ik wist meteen welk papier ik wou gebruiken (dat met die de gebroken witte lijnen er op) en later ook wat ik zou gaan maken. Maar toch heeft het tot gisteren geduurd voor ik tijd had om aan mijn kaart te beginnen. In mijn twee erg gevulde vakantieweken was er geen enkel gaatje vrij om deze te maken... Maar ik had het netjes ingepland en mijn avond gisteren gereserveerd voor mijn nieuwe kerstkaart en deze kaart dus. Ik vond er zelfs het vogelpapier ook nog bij en dan was het plaatje helemaal compleet. Hopelijk vinden jullie het niet erg dat ik er ook een beetje het donkerdere groen bij gebruikte om wat contrast te maken. Het zit wel helemaal mee in dezelfde kleurenlijn...

Ik doe met deze kaart niet alleen mee met het kleurenkaartenteam van vandaag. Via het blog van GerJanne kwam ik vanmorgen bij 'Knutsels en Kadootjes' en daar paste deze kaart ook perfect voor de uitdaging... 



Een tekst staat er nog niet mee op, ik vond niet meteen iets wat geschikt was. Die komt later nog wel... of niet... 

Gaan jullie vandaag allemaal mee op kleurenronde? Ik probeer er vanmiddag tijd voor te maken. Want vanavond staan er alweer dringende projecten klaar om te maken... Ik ben erg benieuwd wat jullie allemaal maakten... 
Hier is alvast de hele lijst met deelnemers:

22 opmerkingen:

Wilma zei

PRACHTIG iris-kaartje Nancy en wat heb je MOOI papier gebruikt, alles PERFECT op elkaar afgestemd in de kleuren van het Kleurenkaartenteam.
Liefs, Wilma 😀😀😀

Colien zei

Wat een leuke interactieve KKT-kaart in het gevraagde wit/mint!
Grtz Colien

Caroline Cards zei

Superrrrr, wat een leuke kaart is dit!!
Groetjes, Caroline

Creaellenknutselsite zei

wat een mooi kaartje met de leuke kleuren combinatie en wat een schattig vogelhuisje heb je gebruikt
groetjes ellen

Sarah zei

Heel leuk vrolijk kaartje met een interactief gedeelte. 🤔 Ik zie er alleen geen kerst in.... Maar ik denk, wat je schreef over 52 WTC, dat dat verwijst naar de kaart van morgen. 😂

Jantine zei

Wat schattig die vogeltjes, Nancy! En zo verrassend hoe het vogelhuisje open gaat!
Leuke KKT kaart!
Groetjes
Jantine

Diny zei

Wat een super kaart ie het geworden Nancy....hel erg leuk gedaan met het draaigedeelte waar de vogeltjes tevoorschijn komen!
De spetters op mijn kaartje zijn zwart geworden inderdaad....ik had geen mintgroen....dus daarom zwart.
Groetjes Diny

Femminde zei

Wat super leuk gemaakt in deze kleurtjes!! En fijn dat je meteen inspiratie had.
En zo zonder tekst kan je er nog veel kanten mee uit.
Fijne week!!
Groeten van Femminde

Marijke zei

Wat een mooi kaartje geworden! Zo leuk dat midden met die vogeltjes! Heel mooi gedaan! Groetjes Marijke

Anita van Deur zei

wauw wat een super leuk kaartje hier is duidelijk over nagedacht Liefs Anita

Nancy Soetaert zei

heel toffe kaart voor het KKT!
Groetjes
nancy

Monique zei

Wat een mooi kaartje is dit geworden.
Dank je wel voor je deelname bij K&K.
Groetjes, Monique

Margreet zei

Wat een enig kaartje met vogeltjes zowel op de voor- als achtergrond. Het doet me een beetje denken aan die vroegere koekoeksklokken en klokken waar een mannetje en een vrouwtje kwamen kijken op het hele uur.
xxx Margreet

chantal zei

Prachtige kaart. Alles past zo mooi bij elkaar. T is een Nancy kaart
liefs Chantal

Ingrid's Scrapfrutsels zei

Wat een leuk idee om een vogelhuisje te maken, met de prachtige vogels, en mooi dat het ook weer allemaal terug komt in je papier. Bedankt dat je meedoet bij K&K. Groetjes Ingrid.

Marfien zei

Een superleuke kaart, die kun je ook "zomaar" naar iemand sturen hoor . . .

martina's kaartjes zei

deze is lief geworden ! mooi kaartje met veel details, geslaagd dus
grtjs,martina

GerJanne zei

Heel mooie kaart is het! Nelleke en ik hebben hem samen bewonderd, dat draai mechanisme vinden we helemaal geweldig!
Maar..... geen hexagonpapier te bekennen. Toch een andere keuze gemaakt, zie ik. Maar nu dus wel geschikt voor de challenges bij K&K. Dank je wel voor het meedoen.

Laurespage zei

Nancy, super zijn je kaartjes en zo fijn met de bloemetjes.
Groetjes, Laurette

The Creative Teacup - Yvonne Spikmans - Van Bruggen zei

Een dagje later dan gepland, maar toch even een KKT-rondje doen! Mooi kaartje, leuk in de KKT-kleuren! CreaTEAve groetjes, Yvonne - The Creative Teacup

Caroline zei

Schiiterende kaart, groetjes Caroline

Caroline zei

Wat een super kaart met deze vogeltjes
Groetjes
caroline