analytics

vrijdag 14 juli 2023

pop-up-verjaardagskaarten voor Emma, Olivia en Corneel

Dag bloggers,

Wel, wat een vrije avond was, werd er geen... Er kwamen plots toch 3 logeetjes slapen. Maar geen nood, ze sliepen wel goed. En dan kreeg ik gisterenavond plots telefoon van Eva: "Mamsie, Marieke is hier gisteren haar pyama vergeten. Maar als ik die kom brengen, kan ik toch ook ineens blijven slapen?!" Wel, onze 5-jarige kan er wat van, ze regelt graag haar zaakjes zelf... Ik heb even overlegd want dan moesten ze met meer in 1 bed slapen maar Marieke vond dat ok. Dus liggen ze nu met 4 in een kamer met 2 bedden... 

En zelf was ik al vroeg uit de veren. Meteen na dit bericht vertrek ik naar de autocontrole. Zaterdag gaan we voor een weekje naar zee en het kan maar achter de rug zijn. Waarom zo vroeg? Wij maken nooit een afspraak (daar moet je 4 maand vooraf aan denken) en ze beginnen daar om 7u. Ik ben een goed boek aan het lezen en neem het mee. Ga ook de ramen binnenin nog poetsen, daar heb ik anders nooit tijd voor... 

Mijn kaart dus... Ik geef ineens een serie mee. Het zijn weer 3 kaarten die ik maakte voor de vriendjes van vriendin Monique... 










Vandaag nog een drukke dag. Om 10u komen er 15 volwassenen en 8 kinderen ontbijten. Dat organiseert Laura al jaren met de Crew van het festival. Omdat ze nu met zo veel zijn (met ons er bij), doen we het nu hier bij ons op het terras. 
Vanavond laatste voorstelling en laatste nacht met de logeetjes. Het wordt nog een leuke dag. Morgen vertrekken we naar zee. Daar hebben we WIFI en daar zal ik ook mijn blogrondjes wat inhalen... 

En hier zijn onze 4 kleine dansers... 
Zij hebben het zondag geweldig goed gedaan!



2 opmerkingen:

Creaellenknutselsite zei

wat een mooie kaartjes met het leuke dp en de leuk pop up gedeeltes in de binnenkant
wat een gezellig boel zo met je logeetjes, leuke foto heb je van de kinderen.
veel plezier aan zee
groetjes ellen

Sarah zei

Leuke creaties! Fijn dat jullie helpen bij hello Schoten. Volksmuziek brengt altijd sfeer. Mijn dochters hebben ook enkele jaren volksdans gedaan en dan hadden ze ook van die leuke kleding aan. X