analytics

dinsdag 4 juli 2023

zomerse verjaardagskaart

Dag bloggers,

Vanmorgen was het lastig om op te staan... Gisteren kreeg ik nog de vraag om een kaart te maken. Ze is pas nodig in augustus maar door logistieke problemen moet ze voor vrijdag klaar zijn. Wou gisterenavond eigenlijk de laatste voorbereidingen voor mijn workshop van donderdag al doen, maar dat is dus niet gelukt. Het was dan ook niet echt een gemakkelijke kaart om te maken, dus ben er veel langer mee bezig geweest dan wat ik van plan was. Lag uiteindelijk om half 12 in mijn bed en dat is te laat als de wekker om kwart voor 5 afloopt... Het wordt een zware werkdag, dat is zeker. Maar ik kan aftellen. Nog 3 dagen en mijn vakantie begint. Niet dat de eerste week om uit te rusten is want vrijdagvoormiddag zijn mijn 3 festival-logee's er al. In de loop van de week komen er nog 2 bij... 

De kaart die jullie vandaag zien, is een vrolijke zomerse verjaardagskaart. En dat mag nu wel. Ze kan altijd wat verkoeling brengen... Het is er alweer eentje uit de reeks van 10 die ik twee maanden geleden mocht maken. 



3 opmerkingen:

Diny zei

Wat een super leuke kaart Nancy!
Mooi gedaan met de ijsjes.
Groetjes en nog even doorzetten,
Diny

Lia zei

Trakteren op een ijsje in plaats van gebak: prima idee en een leuke kaart!
Lia xx

GerJanne zei

Oh wat superleuk is deze ijsjeskaart! En een logistiek probleem...hihihi... ik krijg vreemde ideeën daarbij!