analytics

vrijdag 28 juli 2023

Michel 80

Dag bloggers,

Het wordt een druk maar hopelijk een fijn weekend! 
Straks breng ik de meeste spullen al naar het park. Ik mag mee doen aan een tentoonstelling en ga tussen alle schilderijen en beeldkunsten die er staan een heus geboorteproject tentoonstellen... 
Gisteren maakte ik nog een 3d-kader voor de kunstveiling van zondag en ik ga twee dagen workshops geven voor kinderen en volwassenen. Laura komt me wel helpen. Als het weer nu nog een beetje mee zit, komt er hopelijk ook heel veel volk. 

Mijn kaart van vandaag maakte ik voor Michel. Hij werd 80 en kreeg deze van vriendin Vera. Ik vind dit zelf zo'n mooi papier voor mannenkaarten. Je kan het dan ook steeds combineren met bijpassende kleuren... Voila, eenvoudige kaart maar meer moet dat niet zijn...



4 opmerkingen:

Creaellenknutselsite zei

wat spannend allemaal ik duim voor je dat het weer meewerkt en dat je een hoop bezoekers krijgt ook voor de workshops
weer een mooi kaartje heb je gemaakt met het leuke dp en de grote cijfers in het zelfde dp dat geeft een leuk effect
heel veel succes en plezier van het weekend
groetjes ellen

Diny zei

Mooie kaart Nancy!
Groetjes en veel succes,
Diny

Claudia's kaartjes zei

dees is zo leuk, tof gedaan

Very sweat card.

Kom kijken naar mijn groep: Claudia's Kaartjes

Hier verkoop ik allerhande artikelen en ook mijn handgemaakte kaarten.
Ook kan je er volgen welke workshops er gepland staan.

Creatieve Groetjes Claudia

Mijn FB groep: Claudia's Kaartjes

You tube:Claudia's Kaartjes

Blog:Claudia's Kaartjes

Creative Christmas 

Girlz makes Guyz Cards

GerJanne zei

Zeker mooi papier en heel gaaf hoe je de naam en de leeftijd hebt gedrapeerd. EN weet je ik denk dat je in de war was met chevrons ;-)