analytics

maandag 3 juli 2023

Joepie! Geslaagd!

Dag bloggers,

Vrijdag schreef ik al dat Eva haar laatste kleuterdag achter de rug heeft en dus vanaf september naar het eerste mag. 

Zaterdag hadden we hier een bbq met vrienden. Ook Vince zou komen en hij heeft met glans zijn zesde leerjaar doorstaan en mag nu naar het middelbaar. 
Dus wou ik hen beiden verrassen en maakte zaterdag tussen het koken voor de bbq door nog een kaart met een verrassing er bij. Ik wist van allebei wat ze heel graag lusten en dat mocht dan ook niet ontbreken. 
Voor Vince was dat een potje met zijn lievelingspralines en voor Eva zaten er macarons in haar potje... En ze waren er allebei super tevreden mee!





Eva ging meteen smullen en vond wel dat het hoedje haar paste... Zot geval toch! 
 

Mijn bericht staat er wat later op omdat ik dacht dat er aan tafel ook een foto van Vince genomen werd. Maar dat blijkt niet zo te zijn... 
Maar hieronder zie je een foto van Vince met zijn trotse grote broer Noah



4 opmerkingen:

Sarah zei

Heel leuk! Je geeft me inspiratie. Hier is er ook eentje afgestudeerd maar door de operatie van Aranka heb ik er nog niet bij stil kunnen staan. Maar zo'n bokaal met iets lekkers is altijd wel leuk. Misschien vind ik deze week wat knutseltijd. 😉

Creaellenknutselsite zei

wat een feest voor de kinderen om zo'n leuke kaart en een pot met je lievelings lekkers te krijgen, wat een schattige stempeltjes heb je gebruikt
groetjes ellen

Lia zei

O wat leuk! Ik ben wég van die potjes met hoofddeksel, wat een gaaf idee.
Lia xx

Caroline Cards zei

Wat een leuke kaarten en die potjes met lekkers zijn super!
Groetjes, Caroline