analytics

maandag 10 juli 2023

Hoera met droogbloemen

Dag bloggers,

Mijn kaart mag dan Hoera zijn, maar dat was het hier alvast niet de afgelopen dagen... 
Ik weet niet of het is opgevallen, maar vrijdag heb ik niets gepost. En ik reageerde ook niet verder op de kerstkaarten... Niet omdat mijn vakantie zo druk gestart is maar omdat ik de afgelopen 3 dagen in de lappenmand lag... Niks logeetjes, niks feestmarkt, niks zaterdag in het park, niks festival, niks stoet op zondag... De feestelijke start van mijn vakantie is dus helemaal de mist ingegaan en ik heb al dat leuks moeten missen. Daartegenover stonden 3 dagen koorts, keel- en rugpijn en ellendig gevoel...
Vandaag probeer ik mij te herpakken en ga ik voor de middag wat tijd in mijn ateljee proberen door te brengen. Als het lukt, ga ik na de middag toch even naar het park mijn logeekindjes opzoeken en een beetje sfeer proberen mee te pikken. Maar ik zie nog wel of dit gaat lukken... Als ik me dan beter voel, kunnen de kinderen straks toch nog komen slapen... Goh, wat voel ik mij daar slecht bij... Wat had ik ze graag van in 't begin hier gehad... Dochter Caroline heeft het een klein beetje van mij kunnen overnemen en heeft zich ontfermt over het jongste zusje. De twee oudsten zijn bij vriendjes kunnen gaan slapen... 

Nu even een kaart posten en dan kan ik met manlief ontbijten... Dit is er weer eentje met droogbloemen. Ik maak ze graag maar ze zijn enkel om zo af te geven want opsturen zou gevaarlijk zijn...
Maar de combinatie met het papier, de kleuren van de bloemen en het koper van de tekst en de strik, vind ik zelf wel heel mooi... Benieuwd wat jullie er van vinden... 



2 opmerkingen:

Caroline Cards zei

Jeetje, wat een vervelende start van je vakantie. Hopelijk wordt die vanaf nu beter en kun je gaan genieten van leuke dingen.
Het is een mooie kaart met de droogbloemen!
Groetjes, Caroline

Creaellenknutselsite zei

Hè wat een vervelend begin van je vakantie, jammer dat je al de leuke activiteiten hebt moeten missen,
wat een mooi kaartje heb je weer gemaakt echt weer een kunstwerkje met de droogbloemen
ik hoop dat je snel weer opknapt
groetjes ellen