analytics

donderdag 13 juli 2023

elke donderdag een kerstkaart - kerstman

Dag bloggers,

Gisteren hebben we onze kindjes zien dansen... Ze deden het super goed en zowel de ouders als wijzelf hebben er van genoten!
Dus hadden Caroline en ikzelf samen 8 kindjes die moesten kunnen slapen. 
Ik heb eerst de kleintjes in bed gelegd en daarna Marieke, de grootste nog naar Caroline gebracht. Om half 11 lag iedereen in bed. Dus dachten we dat ze wel lang zouden slapen... En toen ik een kwartiertje geleden mijn kaart voor vandaag wou maken, stond de hele bende hier ineens beneden. Ik ben vannacht maar 7 keer uit bed moeten komen, dus het was niet meteen een rustige nacht. Maar hé, daar kunnen we tegen hoor! Straks komen ze de kindjes halen omdat het een vrije dag is en vanavond komen er terug 3 slapen. 

Dus post ik vandaag mijn allerlaatste reservekaart en moet ik zorgen dat ik er voor de volgende weken terug een serie kan maken... Het is er eentje uit de serie die ik vorige maand nog maakte, maar hoop dat jullie dat niet erg vinden... 



Deze kan je ook weer zien op het blog van 52 weeks to Christmas

Who! Bij het linken van mijn kaart, waarmee ik deze keer super laat was, lees ik dat ik vorige week een top-3 plaats behaald heb... Leuk! Het was nochtans een last-minute-kaartje waar ik niet meteen super tevreden over was...





8 opmerkingen:

Creaellenknutselsite zei

wat gezellig hè logeetjes vermoeiend maar ook genieten toch, wat heb je weer een mooi kaartje met de leuke kerstman en de binnenkant is ook weer top
gefeliciteerd met je toppertje bij 52 weeks
groetjes ellen

Diny zei

Mooie kaart weer Nancy....en van harte met je topper....leuk hoor!
Groetjes Diny

marian zei

Hallo Nancy, Tjonge wat een drukke dag en nacht heb je gehad en dan staan ze alweer zo vroeg om je heen. Maar wel gezellig denk ik. Sterkte met oppassen op al die kindjes. Maar ook deze kaart is weer erg mooi. En gefeliciteerd met je winnende kaartje, zo zie je maar, zelf niet tevreden en dan toch bij de winnaars. We zijn te kritisch voor onszelf.
Groetjes van Marian.

Annemarie en Merit zei

wat een geweldige nacht heb jij gemaakt..och och...
mooi je santa kaart van de leuke serie, en van harte met de top 3 notering bij 52WTC.
Gezellig dat je er vandaag weer bij bent met een wekelijkse kerstkaart.
Fijne dag , groetjes Annemarie en Merit.DT52WTC

Marijke zei

Ik moet altijd wel lachten om je verhaaltjes hoor! Je bent altijd zo actief en druk met van alles en nog wat! En dan ook nog kaartjes tussen door maken! Knap hoor! Dit kaartje ook een mooie met die mooie kerstman op de voorkant! En proficiat met de winnende kaart van vorige week! Gezellig dat je weer meedoet met 52 WTC. Groetjes Marijke

Jantine zei

Zo, het is zoete inval bij jou, met al je logeetjes! Veel plezier met elkaar, Nancy. Je kaart is ook weer mooi met de kerstmanafbeelding. Gefeliciteerd met je topper!
Gezellig dat je meedoet met 52WTC!
Groetjes
Jantine DT 52WTC

GerJanne zei

nee, zeg, 7 keer je bed uit... echt een dolle boel daar bij jou! Die zijn vanavond kapot! En zullen thuis weer heerlijk slapen. Hebben ze goed bekeken!
je kaart si weer leuk en proficiat met je top 3 plekje. Misschien was je niet helemaal tevreden, er staan wel veel bomen op! EN dat was de uitdaging, he?

Colien zei

Haha, dat was een kort nachtje... of heel lang, net hoe je het bekijkt.
Mooie kerstkaart heb je gemaakt met verrassende binnenkant!
Bedankt voor je deelname aan onze wekelijkse challenge bij 52WTC.
grtz Colien