analytics

woensdag 5 juli 2023

Verjaardagscupcakekaart en pensioencupcakekaart

Dag bloggers,

Vandaag komen we bij Martina te weten wat de nieuwe kleur voor het KKT is. Ben net al gaan kijken maar het staat er nog niet op... 

En ook vandaag is mijn voorlaatste werkdag voor mijn vakantie. Om al in de sfeer te komen, mogen we straks bij dochter Caroline sushi gaan eten. Zij kan dat geweldig goed klaar maken! Maar eerst nog even een hele lijst afwerken om zonder zorgen mijn bureau leeg achter te kunnen laten voor de volgende twee weken. 

De kaart die ik vandaag laat zien is er nog eentje uit de serie van 10 verjaardagskaarten die ik twee maanden geleden mocht maken. Ze waren besteld door de schoonzus van onze depotverantwoordelijke. Maar toen die daar mee thuis kwam, heeft zijn vrouw er zelf al enkele geclaimd die de zus niet mocht hebben... 't Was dus bijna familieruzie over wie mijn kaarten mocht kopen, grappig wel... 

Papier: Bazzil en Action
Cupcakes: Marianne Design
Teksten: Carlijn Design
Takjes: Memory Box


Ik maakte er ook meteen een pensioenversie van voor een vriendin die deze wel erg mooi vond... 







2 opmerkingen:

Creaellenknutselsite zei

wat een mooie kaartjes met de het leuke dp en de cupcakes en de leuke vorm
heerlijk hoor vakantie ga maar lekker genieten.
ik zag dat het thema van de KKT wit met mintgroen is toen ik bij martina reageerde op haar kaartje
groetjes ellen

GerJanne zei

Hahahaha...... jij bent ook zo'n vroege vogel! Je kaartjes zijn leuk. Dat papier herinner ik me. Heb ej ook al eens eerder een kaartje mee gemaakt, toch?
Ga heerlijk genieten van je vakantie. Ik moet nog tot 4 augustus. Hier hebben we altijd en week of 3 vrij van de OR. En dat is na volgende week en het begint weer als ik op vakantie ben.....heb ik dus 6 weken vrij van de OR ;-)