analytics

maandag 24 juli 2023

KUS-weekend - Kunst Uit Schoten en workshop

Dag bloggers,

De vakantie is alweer gedaan en wat is het voorbij gevlogen. Zo meteen na dit bericht trek ik richting werk en dat voor de volgende 3 weken. Daarna heb ik nog 2 weekjes vakantie te goed... 

Maar we tellen alweer af naar het weekend want dan is het KUS in het park in Schoten. We komen samen met een heleboel creatieve mensen en dat wordt echt fijn. Ook een beetje afwachten wat het wordt want het is de eerste keer dat dit evenement echt groots wordt aangepakt. 
Ik mag er het hele weekend workshops geven en sinds gisteren zijn mijn ontwerpen klaar. En deze wil ik vandaag delen met jullie. Er komt ook nog een leuke workshop voor kinderen maar die moet ik nog in elkaar boxen. Dat gaat vrijdag pas klaar zijn. Maar hé! Het wordt leuk, dus als je in de buurt woont, kom zeker een keer langs! 




Als je onderstaande QR-code scant, kan je het hele programma bekijken... 





3 opmerkingen:

martina's kaartjes zei

toffe kaartjes heb je voorbereid ! Dit zullen ze zeker wel leuk vinden.
Heel veel succes en misschien dat ik eventjes langskom om te komen kijken,
grtjs,martina

Creaellenknutselsite zei

wat een mooie kaartjes met de lekkere details erop en leuke frisse kleurtjes
wat leuk om workshops te mogen geven op het festival
fijn dat je aan zee zo hebt genoten altijd lekker om er even uit te zijn
groetjes ellen

Sarah zei

Dat wordt leuk! Succes alvast.