analytics

woensdag 19 juli 2023

Huwelijk Cien en Jeroen vervolg...

Dag bloggers,

Onze dag aan zee gisteren was erg leuk. 's Morgens zat ik met mijn dochters bloemen te maken en ergens tegen de middag arriveerden Martina en Sandrine. Wij hebben niet samen geknutseld (alhoewel ik hier wel wat materiaal bij heb) maar het was te goed weer om binnen te blijven zitten. Dus zijn we na het eten gaan wandelen, hebben leuk een moctail gedronken samen en zijn daarna bij de kinderen aan het strand gaan zitten. Daarna nog lekker gegeten en de dag afgesloten met een ijsje...

Voor het huwelijk van Cien en Jeroen maakte ik van onszelf ook nog een kaart. Zij hebben ondertussen twee schatten van dochters en dat mocht dan ook op de kaart te zien zijn...
Ik maakte deze kaart ooit voor een workshop, maar deze werd nog net iets uitgebreider met de kleine muisjes er bij...
Ook de gepersonaliseerde omslag maakte het leuk...




3 meisjes aan het strand... 







4 opmerkingen:

Sarah zei

Super leuke kaart. En groot gelijk dat jullie er een dagje zee van maakte. Heel gezellig. Door je 'Drie meisjes aan het strand', zit ik met het liedje twee meisjes op het strand van Raymond van het Groenewoud in mijn hoofd 🎶

Creaellenknutselsite zei

wat een supergaaf kaartje met de muizen erop helemaal in bruidskleed, ze zien er gelukkig uit, leuk de bruidsmeisjes erbij
een leuke foto van jullie drietjes
groetjes ellen

Nynke zei

Prachtig! Zo leuk, dat we als kaartenmakers zulke gepersonaliseerde kaarten kunnen maken.
Groetnis Nynke

GerJanne zei

Wat een enige kaartjes zijn het! De muisjes zijn geweldig he? Je kunt ze zo leuk aankleden! EN die drie meisjes aan het strand....hihihi..... wat een leuke meisjes. Enne.. is dat je nieuwe coupe?