analytics

woensdag 12 juli 2023

Roger en Simone - 60 jaar getrouwd

Dag bloggers,

Ondertussen loopt het hier zijn gangetje... Wat achterstand inhalen doordat ik ziek was, logeetjes gaan en komen. Vanavond treden zij zelf op dus gaan we zeker kijken... 

Ondertussen probeer ik ook wat in mijn ateljee te werken wat niet altijd gemakkelijk is maar wel nodig. Er komt een workshopweekend aan en we zitten daarvoor nog een week aan zee. Wordt dus spannend om alles klaar te krijgen... 

Vandaag laat ik jullie een kaart zien die ik voor Nonkel Roger en Tante Simone maakte. Zij zijn de tante en nonkel van vriendin Vera maar ik ken die mensen al zo lang dat ik hen ook zo noem als ik ze zie... 



2 opmerkingen:

Creaellenknutselsite zei

weer een mooi kaartje met het leuk dp en leuk het grote hart met 60 erin
succes met je opdrachten zo kom je je vakantie wel door
groetjes ellen

GerJanne zei

Ja, dat heb je met ouderen die je al hel lang kent. Dan worden ze vanzelf een beetje familie, he?
Je kaart is liefdevol! Al die hartjes!!!