analytics

dinsdag 25 juli 2023

Huwelijk Lien en Yves

Dag bloggers,

Een tijdje geleden mocht ik twee trouwkaarten maken voor het huwelijk van Lien en Yves. Ik kreeg hun uitnodiging per mail verstuurd maar het waren twee niet zo'n goeie foto's... 
Ik probeerde twee details uit te werken want verder stond er alleen maar een foto van de drie kinderen van het stel op... Ik heb zelfs even moeten zoeken naar de foto's want ik had ze niet meteen opgeslagen. Ik laat onder de kaarten dan ook delen ervan zien, zodat jullie kunnen zien waar ik mijn inspiratie heb gehaald...
De bestellers waren tevreden en dat is toch wat telt, niet? 

De uitnodiging was een ticket en er stond een stippellijn op gedrukt. Ik maakte die stippellijn op de kaart met een rilmachine. Op de foto misschien niet zo duidelijk te zien... De harten legde ik er met touw op, een precisiewerkje... 

Papier: Bazzil en Jen Compen
Touw uit voorraad
Letters: Craft Emotions en Memory Box



Ook bij deze kaart werkte ik met touw, om de lijnen van de afbeelding weer te geven. Geloof me, het is echt een secuur werkje om het touw te kleven zonder dat je lijmresten op het papier ziet... 
De rand rond de kaart en de letters zijn in koper om het zwart wat op te lichten. Ik maakte de kaart in negatief om zo tocht twee verschillende kaarten te maken... Anders leek het te erg op elkaar... 


3 opmerkingen:

Sarah zei

Dat heb je mooi gedaan Nancy. Het bruidspaar gaat het direct herkennen. Ze hebben wel lang moeten wachten op de trouwdag, leuke uitnodiging ook van hun. ☂️

Creaellenknutselsite zei

wat een mooie kaartje leuk idee met het touw maar inderdaad een klus om het er goed op te krijgen, als ik eerlijk moet zijn vind ik jouw uitwerking mooier dan het origineel
groetjes ellen

GerJanne zei

Wat supergaaf!! Ik vind het zo mooi hoe je je eigen draai eraan gegeven hebt!