analytics

donderdag 1 augustus 2024

elke donderdag een kerstkaart - kerstbingo: kerstboom - lichtjes - rendier

Dag bloggers,

Het is alweer donderdag en dan krijgen jullie naar gewoonte een kerstkaart te zien. En telkens bij het begin van de maand is er een nieuwe uitdaging op het blog van '52 weeks to Christmas'. Deze maand heeft Nancy gekozen voor een bingo. Je mag uit de tabel onderaan een lijn kiezen en die drie zaken moeten op jouw kaart staan. Een leuke uitdaging vind ik zelf... De kerstboom en de lichtjes spraken me meteen aan want die had ik nu toevallig al liggen. Dus moest ik enkel nog op zoek naar een rendier dat er bij paste en ik vond dit mooie papier in mijn collectie. Nog een takje, wat glitter en een leuke tekst er bij en ik was gisterenavond super tevreden toen ik de kaart nog snel maakte... Benieuwd naar de reacties... 

Hier de kaart in half duister...


Hier heb ik het licht uit gedaan, of aan, 't is hoe je het bekijkt ;o)


Hier gewoon in 't licht zonder de brandende lampjes... 


Dit is de bingo waaruit gekozen moest worden... Mogelijkheden genoeg...
Ik ging voor de eerste kolom: denneboom - lichtjes - rendier(en)


Deze kaart komt ook in aanmerking om mee te doen met de uitdaging op 'Knutsels en Kadootjes'. Daar vragen ze deze keer schudkaarten.

Heb deze ook gelinkt aan 'girlzcreativechristmaschallenge'

11 opmerkingen:

Anita van Deur zei

Mooie kaartjes, ik maar zoeken waar is het rendier Whahaaaaaaaaaaaaaa op het dp. Fijne dag liefs Anita

Caroline Cards zei

Een prachtige kaart en het schudgedeelte komt mooi uit met de verlichting.
Groetjes, Caroline

Creaellenknutselsite zei

wat een mooie kaartjes met de bingo leuk idee voor het hert op het dessin papier te kiezen, ik zou me weer wild gaan zoeken naar een stansje of een mal maar dit kan ook gewoon haha
groetjes ellen

Ingrid Reyners zei

Wat een leuk idee, de lichtjes in de boom, het straalt van je kaartje af. Leuk rijtje heb je gekozen van de bingokaart. Bedankt dat je meedoet bij 52WTC. Groetjes Ingrid.

Annemarie en Merit zei

WOW wat een gezellige sfeervolle kaart met echte lampjes, ziet er heel leuk uit!!
Gezellig dat je meedoet met de bingo uitdaging bij 52WTC.
Lieve groeten Annemarie en Merit DT52WTC.

marian zei

Wat een leuke kaart heb je weer gemaakt en nog wel met echte lichtjes. Mooier kan niet denk ik. Prachtig hoor.
Groetjes van Marian.

Marijke zei

Wat een leuke kaart Nancy! Wat leuk gedaan met die echte lichtjes! Super hoor en dan ook nog een schudkaartje! Je bent echt een alleskunner! Gezellig dat je weer meedoet met 52WTC. Groetjes Marijke

bolletjelucky.blogspot.com zei

O wat mooi met die echte lampjes Nancy. Een mooie bingo kerstkaart die heel sfeervol is.
Dank je wel voor je deelname aan de challenge bij 52 WTC.
Lieve groetjes Miranda dt 52 WTC

Nancy Soetaert zei

Heel tof kaartje Nancy. Wat leuk dat je meedoet aan onze bingochallenge!
groetjes
Nancy 52WTC

!neke zei

Super mooi Nancy !!!!
groeten Ineke
DT52WTC

Monique zei

Wat een werk! Mooi met die lampjes.
Dank je wel voor je deelname bij Knutsels en Kadootjes.
Lieve groet, Monique