analytics

donderdag 29 augustus 2024

elke donderdag een kerstkaart - kerstengel

Dag bloggers,

Het is alweer donderdag en dus tijd voor alweer een nieuwe kerstkaart. Deze maakte ik eergisteren nog. Hij is naar voorbeeld van een uit een reeks kaarten die ik zeven jaar geleden maakte en die nooit mijn blog gehaald hebben. Ik kreeg er onlangs vraag naar, dus ik denk dat ik ze stelselmatig nog een keer ga maken, dan kan ik ze ook hier tonen... Ik maakte de foto's pas vanmorgen en er is nog geen daglicht... Jammer dat ik er gisteren niet meer aan dacht toen het nog licht was... Deze komt vandaag op het blog van 52 weeks to Christmas.


Dit is het model van 7 jaar geleden, ook deze maakte ik terug... 


Hieronder beide kaarten naast elkaar, ik maakte meteen van elke kaart 6 stuks, goed voor de voorraad alweer...


De engel en de sterren-embossingmal zijn van Alexandra Renke, de boom van Memory Box en de tekst van Marianne Design

Bij het maken van mijn blogrondje zie ik net dat mijn kaart van vorige maand winnaar is geworden bij Girls Creative. Dat is de tweede keer dat ik daar mee doe en gewonnen heb... De winnaarsbadge dan toch... 




7 opmerkingen:

Caroline Cards zei

Mooie kaarten met een prachtige engel.
Groetjes, Caroline

Anita van Deur zei

Prachtige stans en mooi gemaakt in het wit. Liefs Anita

Creaellenknutselsite zei

wat een mooie kaartjes met de engeltjes leuk om kaarten van jezelf te liften doe ik ook wel eens
groetjes ellen

marian zei

Wat een lieve kerstkaarten heb je gemaakt met dat leuke engetje.
Groetjes van Marian.

marian zei

En ook nog gefeliciteerd met je super mooie schudkaartje.
Nog maals groetjes.

Ingrid Reyners zei

Ik heb een zwak voor engeltjes met kerst, dus ik vind deze kaartjes geweldig. Bedankt dat je meedoet bij 52WTC. Groetjes Ingrid.

GerJanne zei

Altijd handig om eens te kijken in je archief of er kaartjes zijn die je kunt liften. Je zou hem ook al Cupido kunnen gebruiken....dan laat je hem vliegen...of zou dat niet kunnen?