analytics

dinsdag 20 augustus 2024

vroem vroem... Jens 17

Dag bloggers,

Dankjewel voor de tips ivm de appels. Ik heb ze ondertussen gewogen en we hebben al 18 kg dit jaar. Ik heb nog een 40-tal appels laten hangen omdat ze nog vrij klein zijn. Misschien groeien ze nog, nu de grotere geplukt zijn...

Ik had het gisteren al beloofd, vandaag zou ik de tweede verjaardagkaart voor Jens laten zien. Hij heeft een poosje geleden een scooter gekregen en van zijn mama mocht deze ook op zijn verjaardagkaart... Ze stuurde mij een foto zodat ik ook de kleur ervan wist. Ik vond dat er wat beweging in de kaart mocht zitten... 
Jens was er super blij mee. Hij had één opmerking: Ik was vergeten mijn naamstempel op de achterkant te zetten, oeps!! Maar hij wist meteen dat ik ze gemaakt had, ook fijn als je fans jouw werk meteen herkennen hé! 






3 opmerkingen:

Anita van Deur zei

Toffe kaart voor Jens! Liefs Anita

Creaellenknutselsite zei

wat een stoere schuif kaart met de gave scooter
groetjes ellen

GerJanne zei

Het is een superleuke kaart voor Jens! Dit soort schuifkaarten moet ik toch ook eens maken. En ook zoveel appels. Ik laat de onze er nog een maand aan zitten, minstens.