analytics

woensdag 28 augustus 2024

Kleurenkaartenteam schakel 8 - legergroen en petroliumblauw - kerst

Dag bloggers,

Het is de laatste woensdag van augustus en dat betekent niet alleen dat de schoolvakantie bijna voorbij is maar ook dat in blogland overal dezelfde kleuren opduiken. Want na meer dan 11 jaar zorgt Martina er nog steeds voor dat wij met velen kaarten maken met de opgegeven kleuren van de maand. En deze keer was het Emily die de kleur mocht kiezen. Zij is een spiksplinternieuw lid van het team want ze deed vorige maand pas voor de eerste keer mee... Zij koos petrolium blauw bij het legergroen. 
Ik zocht eerst papier en dacht dan pas na wat ik ermee zou maken. En het werd deze kerstkaart. Gewoon omdat ik er deze leuke lintjes bij vond... De K is verhoogd opgekleefd op de lintjes en de rest van de tekst sneed ik 3 keer zodat hij ook wat hoger komt. De boom kleefde ik met 3d stickers op de kaart... Het werd een eenvoudig model maar soms moet het ook niet meer zijn dan dit... De boom en de lintjes spelen hier de hoofdrol...


We zijn deze maand met niet zo veel, daar zal de vakantie voor wat tussen zitten denk ik... Maken jullie ook een blogrondje vandaag? Ik ga zeker bij iedereen langs!

10 opmerkingen:

Anita van Deur zei

Leuk gedaan Nancy met de witte kerstboom rand en het dp erin. Liefs, Anita

Creaellenknutselsite zei

wat een mooi kaartje met de leuke kleurencombinatie en de leuke details
groetjes ellen

Nancy Soetaert zei

Hoe zegt men het, eenvoud siert... Prachtig kerstkaartje in de Kkt-kleuren!
Groetjes
Nancy

chantal zei

Inderdaad soms zoeken we het te ver, je kaart is echt geslaagd
Liefs Chantal

GerJanne zei

Wat een goed idee! Het hoeft ook niet altijd zo moeilijk. En de boom is de blikvanger. ook leuk detail : de lintjes!

!neke zei

Mooie strakke kaart !!!!!
groeten Ineke

Marfien zei

Leuke kerstkaart, mooie boom!

Nelleke zei

Leuke kaart Nancy, soms is er ook gewoon niets nodig. Groetjes Nelleke

martina's kaartjes zei

helemaal goed, deze kaart. voldoet aan het voorschrift, grappig papier heb je in de kerstboom gebruikt
fijn dat je weer van de partij bent deze maand,
grtjs,martina

Femminde zei

Veel later dan gepland, maar nu dan toch nog. Wat een super leuke kaart!! Dat witte randje geeft net wat extra's.
Tot het volgende KKT!!
Groeten van Femminde