analytics

donderdag 8 augustus 2024

elke donderdag een kerstkaart - lichtpuntjes

Dag bloggers,

Vandaag is het mijn laatste werkdag en ik mag nog een keertje richting Brussel rijden. Niet te geloven, maar het is alweer meer dan 4 jaar geleden dat ik dat alle dagen moest doen. Wat ben ik blij dat ik nu terug op mijn vaste stekje zit op 9 km van huis. Veel aangenamer dan elke dag die files te moeten trotseren. Het is toch een stevig ritje van 37 km langs de Antwerpse ring en de Boomsesteenweg... Maar zo 1 keer per maand vind ik het prima. En vanaf morgen ben ik 2 weken thuis. Eerst ga ik was en strijk inhalen en daarna hoop ik héél veel tijd in mijn ateljee te kunnen doorbrengen... 

Vorige week was ik er al snel bij om mee te doen aan de nieuwe uitdaging van 52 weeks to Christmas. En gisterenavond maakte ik nog een kaartje dat mee kan doen met de bingo. Ik vond het best een leuke opdracht en zag nog wel meer dat ik kon maken. Deze kaart doet dus ook weer mee met 52 weeks to Christmas en deze keer koos ik voor de rechtste kolom: sterretje, label en goud. 






10 opmerkingen:

Anita van Deur zei

Leuke kaart in deze kleuren het engeltje blijft leuk. Alvast een fijne vakantie gewenst. Liefs Anita

Annemarie en Merit zei

Heerlijk bijna vakantie voor ons duurt het nog een ruime week..
lekker even je eigen ding doen.
wat een mooie kaart heb je gemaakt nav de bingo.
Gezellig dat je meedoet.
Lieve groeten Annemarie en Merit DT 52WTC.

Sarah zei

Fijne vakantie Nancy!!

Creaellenknutselsite zei

wat een mooi kaartje met de bingo leuk de gouden tinten erbij
groetjes ellen

Marijke zei

Dat is inderdaad een opgaaf om de randweg bij Antwerpen te moeten rijden. Wij deden dat vroeger ook vaak met onze werkzaamheden in België maar ik ben er niet rauwig om dat het klaar is! Je kaartje is een mooie voor de bingo. Leuk dat je weer meedoet met 52 WTC. Heerlijk genieten van je vakantie en groetjes Marijke.

marian zei

Het is weer een erg lief en mooie kaart, die je gemaakt hebt volgens de bingo. Fijne vakantie gewenst.
Groetjes van Marian,

Caroline zei

engeltjes vind ik ook nog steeds bij kerst horen, heel leuk, groetjes Caroline

bolletjelucky.blogspot.com zei

Een mooie rustige kerstkaart Nancy, dat engeltje is schattig.
Dank je wel voor je deelname aan de bingo challenge bij 52 WTC en geniet van je twee vrije weken.
Lieve groetjes Miranda dt 52 WTC

!neke zei

Heel mooi met dit engeltje !!!!
groeten Ineke
DT52WTC

GerJanne zei

Lief kaartje! Maar ik dacht dat je net verlof had gehad, je was toch een week aan zee? Dat is dan wel boffen! Geniet ervan!