analytics

donderdag 22 augustus 2024

elke donderdag een kerstkaart - als je hart vol liefde is...

Dag bloggers,

Weet je wat super fijn is? Als je bijna een maand vooraf al verjaardagspost in je brievenbus vind... Dat overkwam mij eergisteren... Juist 29 dagen voor mijn verjaardag zat er al een kaart in de bus, afgestempeld in Rotterdam. Achteraan staat: 'Verjaardagpost - extra vroeg ivm onze vakantie maandje eerder gepost'
Leuk toch!! En nee, ik maak hem nog niet open, deze blijft mooi staan tot met mijn verjaardag! Stiekem heb ik wel een vermoeden wie de afzender is, maar dat zie ik dan wel...

Gisteren laat maakte ik nog een kerstkaart voor vandaag. En alweer past ze in de bingo van 52 weeks to Christmas: goud - kerstbal - spar/kerstboom
En ze past dan ook weer bij de kaarten die ik de afgelopen 2 weken maakte. 
Deze kon ook een schudkaart worden maar ik hield het liever strak. Misschien maak ik ze tegen kerst nog wel met een schudgedeelte, ik denk er een keer over na... 


Hieronder nog een keer de kaarten van de 2 vorige weken...





12 opmerkingen:

Caroline Cards zei

Een mooie kaart. Het zou jammer zijn om de engeltjes weg te stoppen achter schudmateriaal.
Groetjes, Caroline

Creaellenknutselsite zei

wat een mooi kaartje met de schattige engeltjes wat zitten ze gezellig in de cirkel
mijn kaart voor jou is nog in de maak en gaat een deze dagen op de bus
groetjes ellen

marian zei

Ook deze kaart met goud is weer een super lief met die schattige engeltjes. Weer een mooi drietal.
Groetjes van Marian.

GerJanne zei

Mooi deze kaarten met goud! En zeker leuk als er zo vroeg verjaardagspartijtje binnenkomt. Heb je lang voorpret!

!neke zei

Heel mooi je kaart !!!!
Zo is het een leuke serie !
groeten Ineke
DT52WTC

Kaartenkraam zei

Persoonlijk vind ik de eerdere twee die je maakte iets mooier omdat er meer wit in zit, maar het is een prachtige serie geworden!

groetjes van Ank

bolletjelucky.blogspot.com zei

Een mooie rustige kerstkaart waar de liefde vanaf straalt Nancy en ik kreeg eenzelfde envelop, ik ben 19 september jarig hihi.
Gezellig je weer te zien bij 52 WTC.
Lieve groetjes Miranda dt 52 WTC

Suzan zei

Prachtig kaartje heb je gemaakt Nancy!
Groetjes Suzan
DT 52WTC

martina's kaartjes zei

deze zijn erg leuk geworden, mooi gemaakt. die combo met kraft, wit en goud / koper is altijd scoren
grtjs, Martina DT 52 WTC

Anita van Deur zei

Heel mooi je kerstkaarten, vind engeltjes altijd iets hebben. O spannend 1 maand wachten Nancy. liefs Anita

Jantine zei

Heel leuke kaart(en) met die lieve engeltjes, Nancy! Geslaagde reeks weer.
Gezellig dat je weer meedoet met 52WTC.
Groetjes
Jantine DT 52WTC

Nancy Soetaert zei

Zo lief met het engeltje.
Groetjes
Nancy 52WTC