analytics

vrijdag 16 augustus 2024

moederdag en Eva knutselt voor mama

Dag bloggers,

Gisteren vierden we dus in Antwerpen moederdag. Vraag niet waarom, maar het is hier gewoon steeds op 15 augustus. Heeft iets te maken met de katholieke feestdag van Maria...  En we hebben genoten. De bomma's kwamen eten: oma (mijn mama),  bomma (mijn eerste schoonmoeder) en moeke (mijn tweede schoonmoeder) Opa Stanny en vake waren er ook bij. En dan mijn kinderen, Mathias en Eva en Noah... Het was weer super gezellig, net als alle andere jaren. 
Dank voor de moederdagwensen die jullie als reactie hebben gezet gisteren. 
Ik beloofde om vandaag de moederdagkaarten te laten zien die ik eergisteren en gisteren nog maakte. Het model vond ik online en bewaarde voor de kaarten van deze week. (ook nog een verjaardagskaart maar die volgt nog)

Deze twee maakte ik voor schoonzoon Mathias. Hij gaf deze aan zijn mama en zus.



En deze drie maakte ik voor 'de bomma's... Steeds drie dezelfde omdat we ze aan hen samen afgeven op ons mosselfeestje... Ze waren er weer super blij mee en zaten vol bewondering te kijken naar de binnenkant...



Met het snijden van de bloemen alleen al, was ik eergisteren de hele namiddag bezig. De kaarten zelf had ik voor de middag al gemaakt. Gisteren om 4u ben ik dan begonnen met het kleven en om 7u was alles klaar en kon ik naar de bakker en de kaarten voor Mathias bezorgen zodat hij er ook mee naar zijn familie kon... 

Maar ik was niet alleen in de weer. Dinsdag waren Eva en Noah hier en Eva wou ook maar al te graag iets voor haar mama maken. En het werd dit. Het ideetje van het ribbelkarton stuurde haar mama Caroline mij enkele maanden geleden door. Ik heb het goed onthouden...







En mama Caroline was er uiteraard super blij mee! 

6 opmerkingen:

Claudia's kaartjes zei

Oh das zo leuk
Creatieve Groetjes Claudia

Mijn FB groep: Claudia's Kaartjes
You tube:Claudia's Kaartjes
Blog:Claudia's Kaartjes
Challenge blogs:
Girlz Creative Christmas 
Girlz makes Guyz Cards
Girlz creative crafts
Creative sketchy girls
Girlz Rebel Challenge
Girlz Creative Fun Art of Scrap

Creaellenknutselsite zei

wat fijn dat je zo'n gezellige moederdag hebt gehad, mooie kaarten heb je gemaakt voor iedereen zeker veel werk met al die bloemetjes
wat heeft Eva een mooie kaart voor haar moeder gemaakt
groetjes ellen

Anita van Deur zei

heerlijk zo`n moederdag nancy dat is genieten voor iedereen. Mooie kaarten heb je gemaakt. Liefs anita

Laurespage zei

Hele mooie kaarten die je voor je mama’s maakte. Maak maar veel kaartjes zolang je ze nog bij jou hebt.
En ook je kleindochter heeft de knutselsmaak te pakken.
Groetjes. Laurette

GerJanne zei

Wat heb je een prachtige kaarten gemaakt voor de moeders allemaal!!! Wauw zeg, ik geloof meteen dat je daar een middag alleen al met het snijden mee bezig bent geweest.
En Eva heeft een fantastisch schilderij gemaakt!

Sarah zei

Wauw! Die binnenkant is verrassend mooi! (Omdat je er meerdere maakte, was het toch wel een werkje, knap) En Eva en haar hart voor mama, love it!