analytics

maandag 12 augustus 2024

Beterschap voor Olivia

Dag bloggers,

Haha! Vandaag is de eerste officiële dag van mijn vakantie. En sinds lang had ik nog eens een bericht geprogrammeerd. Eigenlijk had ik het vorige week woensdag geschreven tot ik me bedacht dat het toen kleurenkaartenteam was. Daarom had ik het op vandaag ingepland. Het is om 6.03u gepost en ik heb vandaag tot 7u geslapen. Geweldig toch? Zij die mij kennen, weten dat dit niet vaak voorkomt. Voila, niet veel werk dus... Toch niet aan mijn blog. Vanmorgen ga ik mijn strijk sorteren zodat ik, als ik morgen vroeg wakker ben, kan beginnen strijken. Er is de laatste weken wat blijven liggen en dat moet er deze week zeker door. Als het straks te warm is, dan zet ik met met de ventilator in mijn ateljee... 

Vandaag krijgen jullie een kaart te zien die ik maakte voor Olivia. Zij is een meisje uit onze theatervereniging en ze is al sinds haar 10 jaar lid. We weten dat ze kanker heeft en een operatie is lang niet mogelijk geweest. Door medicatie is de tumor toch van structuur veranderd en ik hoorde twee maanden geleden dat ze dan toch geopereerd kon worden. Het zijn spannende dagen en uren geweest en daarom wou ik een vrolijke kaart voor haar maken. Omdat ze dichtbij woont, ben ik ze zelf in de bus gaan steken. Ik heb achteraf via een bevriende mama gehoord dat de operatie geslaagd is en dat het erg goed met haar gaat. Een paar weken geleden zag ik ze wandelen terwijl ik in de auto zat en ze zag er goed uit! We hopen om een volledige herstelling en een goeie afloop!

De grote pleister is een mal van Whimsey Stamps


De kaart heb ik in een zwarte omslag gestopt met in fluo letters haar naam er op


Met op de achterkant een fluo pleister om de omslag te sluiten. 
Binnenin nog echte fluo pleisters die ik ooit kocht en nu van pas kwamen...

4 opmerkingen:

Anita van Deur zei

Wat een vrolijk kaartje voor Olivia. Geniet van je vakantie.

Creaellenknutselsite zei

wat een mooi kaartje met de leuke pleister, deze zal Olivia best waarderen leuk al de kleine details erop
hier gaat ook vanmiddag de ventilator aan en ga ik lekker aan de kaart
groetjes ellen

Claudia's kaartjes zei

Wow....wat een gave kaart....prachtig!
Stunning!!!!
Creatieve Groetjes Claudia

Mijn FB groep: Claudia's Kaartjes
You tube:Claudia's Kaartjes
Blog:Claudia's Kaartjes
Challenge blogs:
Girlz Creative Christmas 
Girlz makes Guyz Cards
Girlz creative crafts
Creative sketchy girls
Girlz Rebel Challenge
Girlz Creative Fun Art of Scrap

GerJanne zei

Heel spannend zoiets! En je hebt een geweldige kaart gemaakt!
Ik zie een bericht dat ik gemist heb....even kijken!