analytics

donderdag 15 augustus 2024

elke donderdag een kerstkaart - als je hart vol liefde is...

Dag bloggers,

Op deze Antwerpse moederdag ben ik al vroeg uit de veren. Ik zit al van half 4 in mijn ateljee en heb net 5 moederdagkaarten afgewerkt. Maar die krijgen jullie later te zien want donderdag is kerstkaartendag. 

De kaart die ik vandaag toon, past net niet in de bingo want er staat geen sterretje op maar wel een hartje. Dat hoort nu eenmaal bij de tekst op de kaart.
Deze kan buiten kerst ook gewoon voor een andere gelegenheid dienen maar met kerst kunnen kaarten met engelen ook altijd... 


Hieronder zie je ze nog een keer samen met de kaart van vorige week. Samen toch een leuk setje vind ik zelf... 


Vandaag vieren we in Antwerpen dus moederdag en daarom krijg ik straks kinderen en moeders op bezoek. Mijn mama komt samen met mijn beide schoonmoeders. Die kennen elkaar al jaren en da's altijd gezellig voor iedereen om samen te kunnen zijn. Gisteren haalde ik de mosselen al in huis en ook steak voor zij die liever geen zeebeestjes eten. 
Zo meteen ga ik naar de bakker om broodjes te halen want het mag dan wel donderdag zijn, het is ook feestdag en dan mag dat zeker! 

Fijne feestdag voor zij die ook vieren vandaag! 

11 opmerkingen:

Caroline Cards zei

Een mooie kaart met leuke engel. Fijne moederdag!
Groetjes, Caroline

Creaellenknutselsite zei

wat een mooi kaartje met het glimmende engeltje leuk met haar hartje en leuk papier, leuk om ze ook nog eens samen te zien
fijne moederdag
groetjes ellen

Annemarie en Merit zei

Lieve kaartjes Nancy, het goud maakt het extra feestelijk.
Geniet enorm van jullie's moederdag !!!!

Gezellig dat je er bij bent deze donderdag in augustus.
Lieve groetjes Annemarie en Merit DT52WTC.

Kaartenkraam zei

Twee mooie stijlvolle kaarten!
Veel plezier met de moeders vandaag!

groetjes van Ank

marian zei

Wat een schattige kaartjes heb je gemaakt met de engeltjes.
Een hele gezellige Moederdag gewenst.
En geniet van al het lekkers vandaag en zeker van de mosselen. (heerlijk).
Groetjes van Marian.

Marijke zei

Ook dit kaartje een mooie gouden kaart! Leuk met dat hartje en die tekst erbij! Een heel gezellige Moederdag zo met zijn allen! Leuk gedaan! Gezellig dat je weer meedoet met 52WTC. Groetjes Marijke

GerJanne zei

Heel leuke kaartjes zijn het! En mooie tekst die echt waar is.
Geniet van de moederdag....

Anita van Deur zei

Prachtige engeltjes op je kaart, en een fijne Moederdag.

bolletjelucky.blogspot.com zei

Een mooie kerstkaart Nancy en ook leuk om samen met die van vorige week te zien. Jij was al echt vroeg uit de veren, jeetje, dan is het nog nacht. Fijne moederdag.
Gezellig je weer te zien bij 52 WTC.
Lieve groetjes Miranda dt 52 WTC

Colien zei

Mooie kaart(en) laat je zien, leuk!
Fijn dat je er weer bij was op de donderdag bij WtC!
Hopelijk hebben jullie genoten van de Moederdag met z'n allen, klinkt gezellig...
grtz Colien

!neke zei

Prachtige kaart !!!!!
groeten Ineke
DT52WTC