analytics

vrijdag 23 augustus 2024

trouwkaart voor Dirk en Annick

Dag bloggers,

Ik ben later dan voorzien vandaag. En dat heeft een reden. Gisterenavond kreeg ik nog een theatervriendin op bezoek. Zij had een vraagje... Haar zoon die in Amerika woont, is onlangs papa geworden er er waren geen geboortekaarten verstuurd. Nu wou zij zelf wel wat mensen op de hoogte brengen en of ik iets voor haar kon maken. We kozen en maakten een ontwerp. En wanneer ze af zouden kunnen zijn? Goh, vandaag is een goed gevulde dag en de volgende weekends staan ook al vol gepland... Ben dan maar meteen beginnen snijden en ze wou best wat helpen. Om half 2 vannacht waren de kaartjes klaar, dus laat in bed. 
En vanmorgen er toch op tijd uit want mijn hobbydinnen komen vandaag. En omdat er zo veel appels zijn, ben ik appelcake aan 't bakken. Toen die net in de oven stonden, wou ik dan mijn  blogbericht schijven maar opeens was de eerste vriendin er al. Er was geen file en ze was hier een uur vroeger dan gepland...

Dus nu snel mijn post plaatsen. 
Ik had het al geschreven, vandaag staat de trouwkaart voor Dirk en Annick gepland. Het huwelijk is vandaag, dus het kan... Deze maakte ik naar voorbeeld van de huwelijksuitnodiging... De bestellers vonden het geweldig, dus ikke weeral blij...




Het lezen van jullie reacties op mijn kerstkaart en het kerstkaartenrondje zullen voor vanavond of morgen zijn...
Vanavond komen er 4 kinderen logeren en dus wordt het weer lekker druk. Morgen begin ik met een uurtje me-time bij de kapper...

6 opmerkingen:

Creaellenknutselsite zei

wat een klus om ineens kaartjes te moeten verzinnen, gelukkig is het gelukt. je kaart voor vandaag is ook weer geweldig mooi.
lekker hoor appelcake, je vriendinnen boffen maar vandaag
fijn dag
groetjes ellen

Anita van Deur zei

Prachtige kaart en fijn weekend Liefs Anita

marian zei

o,o,o, wat een druk baasje ben je toch. Ongelooflijk. Maar je kaart is weer prachtig geworden.
Succes met alle drukte en de logeerpartij.
Groetjes van Marian.

GerJanne zei

Wat een energie! Je hebt ook niet echt veel slaap nodig denk ik!
Ben benieuwd naar de geboortekaarten.
De kaart voor Dick en Annick is ook geweldig!

!neke zei

Hele mooie strakke kaart !!!!!
Wat een drukte en wat een energie !!!
Doe het niet na !!!!
groeten Ineke

Cinderella zei

Hoi Nancy

Leuke trouw kaart heb je gemaakt .
Gezellig dat je hobbyvriendinnen kwamen .
Tegenwoordig weet je het maar niet met de drukte op de wegen dus altijd leuk als het een keertje meevalt en je niet in de file terechtkomt .
Fijn weekend
Liefs en Creatiefs
Cinderella
XX