analytics

woensdag 31 juli 2024

Kleurenkaartenteam schakel 7 - oud roze en legergroen

Dag bloggers,

Schrijf ik bijna een uur geleden een mooi bericht met een leuke kaart erbij. Post ik de hele boel, zet hem ook nog op facebook en denk: straks moet ik mijn KKT-kaart nog fotograferen voor morgen... Tadaa!! Niks morgen, 't is vandaag al woensdag... Tja... De hele boel verwijderd, kaart gaan fotograferen (ze stond al weken klaar...) en terug opnieuw beginnen...

Dankjewel voor jullie medeleven ivm onze muizen. Ondertussen staan er muizenvallen maar de bloemen zitten wel allemaal in de kast. (lees bericht van gisteren) Ik hoop dat we een oplossing vinden zodat ik ze mettertijd toch terug in het schap kan leggen want zo is het niet gebruiksvriendelijk. 

De kleuren deze maand werden gekozen door Nelleke. Zij gaat lachen want ik schreef ooit dat ik nooit bloemen op mijn KKT-kaarten zet. Tja, ik op zoek in mijn papierblokken en het enige in deze kleurencombinatie is... Dit... Sorry!! Maar vind het best erg mooi papier en dus mocht het voor één keertje... (van mezelf dan)


Ik maak vandaag een belofte... Voor zij die er al zo lang op wachten... Vrijdag komen de foto's van mijn ateljee in mijn verhaal... Nog 2 keer slapen... 

Was ik nog vergeten de deelnemerslijst hier bij te zetten. Hieronder dus iedereen die mee gedaan heeft deze maand...

14 opmerkingen:

Anita van Deur zei

Tja zo gaat dat Nancy heb soms mijn dagen ook door elkaar. Heel mooi je bloem KKT kaart! Liefs Anita

Creaellenknutselsite zei

wat een mooi kaartje met de leuke kleuren combinatie en het mooie papier
succes met de muizen ik hoop dat ze snel verdwijnen
en ik ben inderdaad benieuwd naar je ateltjee, ik lig klaar om te komen kijken haha
groetjes ellen

Colien zei

Heel leuke kaart in de kleurtjes van deze maand, bloemen zijn áltijd goed!
De muizen hadden je goed te pakken. Herkenbaar: ik heb veel workshop-spullen op de tweede verdieping en daarvan lusten ze veel (dennenappels, droogbloemen, walnoten, etc), helaas. Ik hoop maar dat ze niet in je kast kruipen, dan is het weer een lopend buffet voor ze....
grtz Colien

Femminde zei

Ja soms loop het anders...
Ik linkte mijn kaartje niet. Ook niet handig.
Maar je hebt een super kaartje om te laten zien.
En ja ik kom zeker terug om te kijken hoe je ateljee eruit ziet.
Tot het volgende KKT!!
Groeten van Femminde

Marijke zei

Wat een naar verhaal over de muizen! Wel logisch dat ze hier aan gaan knabbelen natuurlijk maar voor jou niet leuk! Hopelijk kunnen ze niet in de kast want ze hebben maar een klein gaatje nodig! Je kaartje is prachtig met die bloemen en deze kleuren! Mooi verwerkt met dat roze! Groetjes Marijke

!neke zei

Heel mooi je kaart in de gevraagde kleuren !
groeten Ineke

Claudia's kaartjes zei

Kei tof gedaan. Mooi plaatje.
This is fabulous.
Creatieve Groetjes Claudia

Mijn FB groep: Claudia's Kaartjes
You tube:Claudia's Kaartjes
Blog:Claudia's Kaartjes
Challenge blogs:
Girlz Creative Christmas 
Girlz makes Guyz Cards
Girlz creative crafts
Creative sketchy girls
Girlz Rebel Challenge
Girlz Creative Fun Art of Scrap

Nancy Soetaert zei

prachtig kaartje voor het KKT-team. Die bloemen zijn er perfect voor, dus waarom niet ?
Groetjes
Nancy

Marfien zei

soms gaan dingen anders maar je laat toch een mooi kaartje zien

Martina's kaartjes zei

je kaartje is toch geslaagd, ondanks de stille bloemenafspraak....
geslaagd kaartje
hopelijk win je de strijd met de muizen, straks blijft er niks meer over...
blij met je deelname deze maand,
grtjs,martina

GerJanne zei

Nou daar moesten we wel lang op wachten, maar ik zit startklaar vrijdag om je ateljee te bewonderen!😉
Je kaart vind ik heel mooi, die roze kleur is prachtig!

The Creative Teacup - Yvonne Spikmans - Van Bruggen zei

Mooi kaartje geworden in de KKT kleuren! Wij hebben vorig jaar muizen in huis gehad.. ik hoop dat het bij jullie sneller is opgelost dan toen bij ons 🙈 sterkte ermee!! 🌺☕️

Nelleke zei

Haha, jij beleeft ook altijd wat. En jaaaahhhh bloemen op de kaart, ik moet bij elke KKT aan jou en bloemen denken. Trek mij er niets van aan hoor, ik gebruik ze wel en soms wat anders. Maar deze maand moest er wel een herenkaart bij. Haha de bloemen op jouw kaart zijn leuk, ze lijken wel wat op het voorbeeld.
En ojee, wat een gedoe met die muizen. Ze vinden dat een lekker hapje die droogbloemen. Maar daarvoor heb je ze niet. Ik hoop dat je daar gauw vanaf bent.groetjes Nelleke

chantal zei

Nog een late reactie voor KKT
Je hebt een mooie kaart gemaakt in de kleurencombi.
Ik zit hier nog met mijn mond open over je coole atelier
Liefs Chantal