analytics

maandag 29 juli 2024

Schudkaart voor Max die 1 jaar werd

Dag bloggers,

Wat een weekend... Ik vertel er later meer over... 
Maar nu zit mijn vakantie er voorlopig op en ga vandaag terug werken... Dat voor 2 weken, dan heb ik terug 2 weekjes vakantie... En over 2 minuten moet ik vertrekken. Daarom snel deze kaart. 
In het kader van kinderkaarten voor vriendin Monique, maak ik dit jaar cijfer schudkaarten. Max werd 1 jaar en deze was voor hem. Ondertussen staat er alweer een nieuwe cijferkaart te wachten voor een nieuwe jarige... We blijven goed bezig...



3 opmerkingen:

Creaellenknutselsite zei

wat een mooi schudkaartje leuk zo met alleen een cijfer met schudmateriaal erop
groetjes ellen

Anita van Deur zei

Gaaf kaartje!

marian zei

Een super leuke verjaardagskaart en ook je vorige met de boeken is erg mooi.
Groetjes van Marian.