analytics

dinsdag 30 juli 2024

Josephina werd 90 jaar en alweer muizenissen...

Dag bloggers,

Oudste dochter Laura werkt al een tijdje als thuishulp. Een geweldige carrière-switch was dat voor haar. Ze komt nu bij veel bejaarden en die zijn zo dankbaar met haar hulp. Zo ook bij Josephina. Die werd onlangs 90 jaar en Laura wou voor haar graag een kaart. De jarige was zo verrast. Ze heeft de kaart meteen op het dressoir gezet en zat er de hele tijd naar te kijken. Ze was zo blij. Het is nu al meer dan een maand geleden en de kaart staat nog steeds op de kast. Toch fijn dat we mensen zo blij kunnen maken, niet? 



Waar ikzelf dan weer minder blij mee was zijn de muizen. Terwijl wij naar zee waren, hebben zij weer lelijk huis gehouden... Het gat waar ze door kwamen, was nochtans dicht gemaakt en we hadden ook zakjes muizeneten achter gelaten. Niet lief maar zij zijn dat ook niet voor mij geweest... 
Gisteren hebben we de schade opgemeten en het was weer de moeite...
Hieronder de volledige schade. Een bakje vol en wat lege takken...
 

Hier de schade per schap. Alles lag netjes per kleur... Zo ook de kapotte bloemen...






De oplossing: Ik heb alles in pakketten verpakt en in een kast gestoken. Absoluut niet mijn favoriete oplossing en helemaal niet praktisch als ik er mee wil gaan werken want nu moet ik steeds die pakketten open maken en het overzicht is ook niet meer zoals voorheen in mijn open kast... Ben er niet blij mee maar het moet voorlopig maar zo. 


Deur toe, muizen niet toegelaten!! 





 

5 opmerkingen:

Creaellenknutselsite zei

wat een mooi kaartje met de leuke details en mooie kleuren
wat vervelend dat je nog steeds last hebt van muizen, ik hoop dat het snel is opgelost
groetjes ellen

Anita van Deur zei

Een hele leuke kaart Nancy. Ai die muizen, vallen neer zetten ze zijn gek op pindakaas mijn Nederlandse muizen dan , misschien een kat lenen, dat zijn zo de gedachten die ik heb. Liefs Anita

Claudia's kaartjes zei

Oh zo zonde van je mooie droogbloemen. gelukkig heb je er een oplossing voor gevonden. Je kaartje is weer super tof.


Creatieve Groetjes Claudia

Mijn FB groep: Claudia's Kaartjes
You tube:Claudia's Kaartjes
Blog:Claudia's Kaartjes
Challenge blogs:
Girlz Creative Christmas 
Girlz makes Guyz Cards
Girlz creative crafts
Creative sketchy girls
Girlz Rebel Challenge
Girlz Creative Fun Art of Scrap

GerJanne zei

Heel gave kaart heb je gemaakt. Prachtig, maar wat jammer van de muizen. Hoewel ze net wel netjes op kleur hebben gelegd ;-)

Nancy Soetaert zei

wat lief van je dochter om een kaartje te voorzien voor de jarige, heel mooi gemaakt!
En wat vervelend die muizen, mag ik zeggen dat ik het grappig vind dat ze alles mooi per kleur lieten en niet alles door mekaar gooiden ?
Hopelijk kan je ze uit je kast houden nu.
Groetjes
Nancy
PS Kan het zijn dat ik jou vandaag op de radio hoorde met de tip om een foto te nemen van de kinderen bij aankomst op het strand ?