analytics

donderdag 31 december 2020

Tafeldecoratie-kleine kadootjes met labels

Dag bloggers,

Op deze laatste dag van het jaar, sluit ik af met mijn laatste DT-project van deze maand, van dit jaar voor 'in 't Woefke'... Het is ook meteen mijn laatste bijdrage van dit jaar voor het 52-weeks to Christmas- ... 

Deze maakte ik als zelfmaak-kerstkadootje voor al mijn familieleden. Normaal zou dit mijn tafeldecoratie met Kerstmis geweest zijn, maar omdat er niemand mocht komen en wij Kerst met 4 vierden, heb ik vooraf mijn geschenkjes op de juiste plaatsen gaan afgeven. Iedereen had zelf iets gemaakt voor iedereen, een hele uitdaging maar dat was super plezant. Op kerstavond hebben we online met onze bubbels gechat. We hadden onze pc's aan de tv aangesloten en zo zagen we onze andere 2 bubbels gewoon op tv... Best plezant! En zo hebben we elkaar onze kadootjes gegeven. Zelfs mijn mama had de tablet van dochter Laura, die haar bovenbuurvrouw is. En zo hebben wij toch een leuke kerstavond gehad met kinderen en oma en opa Stanny... 

Deze waren dus mijn kadootjes. De mannen kregen een lepel, de vrouwen een klopper... En bij iedereen hing er een andere label aan... En de koekjes... die bakte ik ook zelf... 
Ik maakte ook 2 extra exemplaren als projectje voor het DT van 'in 't Woefke'.

Labels: stempels en snijmallen van Lawn Fawn, ingekleurd met Copics








11 opmerkingen:

Anita van Deur zei

Wauw je ben vlijtig geweest, super leuk cadeau.
Fijne jaarwisseling.

Rosina zei

Wat een geweldig leuke kerstattenties zijn dit Nancy...zo origineel met alle beperkingen met de kerst van dit jaar
en dan die heerlijk zelfgebakken kerstkoekjes en onwijs leuke labeltjes eraan...een heel project is dat geweest , en zal zeker wel gewaardeerd geweest zijn
Hele mooie oplossing dat videochatten met de kerst...
groetjes
en een hele fijne jaarwisseling
Rosina
DT 52 WTC

GerJanne zei

Wauw wat een berg koekjes! Super zeg. En een origineel cadeau om de koekjes in een klopper te doen.
Heel fijne jaarwisseling en een goed begin!
Jouw kaart was er, maar de mijne is vast te laat..

Caroline Cards zei

Super leuke cadeautjes en je labels zijn prachtig. Wat fijn dat iedereen elkaar dan toch kan zien op TV.
Fijne jaarwisseling en een goed nieuwjaar!
groetjes, Caroline

Creaellenknutselsite zei

wat een leuke labeltjes de muisje zijn zo leuk heb er het afgelopen jaar heel wat kaartjes mee gemaakt
fijne jaarwisseling
groetjes ellen

Diny zei

Wat ontzettend leuk gedaan Nancy.....jij bent ook wel heel creatief moet ik zeggen!
Groetjes Diny

bolletjelucky.blogspot.com zei

Wow wat een werk heb je hier aan gehad Nancy maar ook veel plezier en voorpret denk ik. Gezellig je weer te zien bij 52 WTC.
Fijne jaarwisseling en een mooi en vooral gezond 2021 gewenst.
Lieve groetjes Miranda dt 52 WTC

Marijke zei

Wat heb je dat weer leuk gedaan! Wat een leuke attentie en zo leuk dat jullie samen zijn geweest via de pc! We moeten wat verzinnen he? Maar je cadeautjes zijn geslaagd en zeker met die leuke labeltjes eraan! Bedankt dat je het hele jaar meedeed met 52 WTC. Zo leuk! Een fijne oudejaarsavond! groetjes Marijke.

Jantine zei

Zo, Nancy, wat ben jij toch altijd een bezige bij. Prachtige geschenkjes maakte je. Wij hebben met mijn zwagers en schoonzussen ook digitaal gedineerd met kerst. En mijn zus was bij ons (we mochten maximaal 3 bezoekers op 1.5 m.)
Het was toch heel gezellig.
Leuk je weer te zien bij 52WTC en fijne jaarwisseling gewenst.
Groetjes
Jantine DT 52WTC

marian zei

Wat een geweldig leuk idee, ziet er heer erg gezellig uit.
Groetjes van Marian.

Sarah zei

Hoe zalig en zoet is dit projectje! Topwerk! Chapeau!
X