analytics

dinsdag 1 december 2020

Geen dag dat we je niet missen...

Dag bloggers,

Gisteren verscheen op de blog van 'in 't Woefke' mijn laatste project van november. Ik ga het hier donderdag plaatsen omdat het een kerstkaartje is... 

Vandaag nog even een rouwkaartje van oktober. Naar jaarlijkse traditie maak ik telkens in oktober rouwkaarten en leg zo een voorraadje aan... De nostalgie van de tijd van het jaar geeft mij meestal inspiratie. Dit jaar kwam het iets later op gang maar het is dan toch nog gelukt... 

Deze serie maakte ik met vleugeltjes en dat geeft bij een afscheid toch steeds wat hoop vind ik... En op deze kaart spreekt de tekst weer voor zich... 

Papier: Bazzil
Stencil kleine vleugeltjes: Alexandra Renke
Grote vleugel: Alexandra Renke
Tekst: Nellie Snellen


Morgen volgt de laatste van deze serie... 

2 opmerkingen:

Anita van Deur zei

Mooie kaart Nancy, liefs xx

Nicole Parmentier zei

Wat een mooi sfeervol kaartje. De tekst is ook heel passend. Niet de fijnste kaartjes om te versturen maar daarom wel goed om op voorraad te hebben.