analytics

vrijdag 11 december 2020

Len

Dag bloggers,

Ik had het jullie beloofd. Vandaag een keer geen stoeltje maar mijn laatste geboorteproject van dit jaar... En dat is een specialleke... De geboortekaarten werden getekend en gedrukt. De ouders wilden geen klassieke doopsuiker maar verrasten hun vrienden en familie met  streekproducten. En dat werden een bier en chocoladevlokken die bij hen in de buurt geproduceerd worden. Ze wilden graag dat de doosjes en flesjes toch zo'n klein beetje bij hun zelf ontworpen geboortekaart pasten. Of ik daar iets mee kon doen. Ik schakelde meteen onze jongste dochter Jolien in. Zij is een straffe madam in digitaal ontwerp en maakte het label en de verpakking waarheidsgetrouw na. Ik sneed alles, manlief kleefde de etiketten op de flesjes en ikzelf maakte de doosjes... Een familieproject dus... 

De vlaggenlijn en een geboortekader hoorden er uiteraard ook bij, ik maakte de wimpels in het bierthema en de kader in het chocoladevlokkenthema. Alles werd met heel veel enthousiasme onthaald. 
Fijn dat er achteraf berichtjes komen als: "Het is nog véél mooier dan wij het ons hadden voorgesteld!" en: "Alles wordt met héél veel enthousiasme onthaald!"
Daar doen we het tenslotte voor hé

Met héél veel dank aan Jolien Van Ballaert voor haar enthousiasme en creativiteit! Wij gaan nog meer samenwerken! 










3 opmerkingen:

Sarah zei

Super! Echt zo mooi om te lezen dat iedereen medewerkt. X

Anita van Deur zei

Top gedaan!! fijn weekend xx

GerJanne zei

Ja... prachtig is het! En ontzettend leuk zo'n familieproject!