analytics

maandag 7 december 2020

Pippa 4

Dag bloggers,

Afgelopen weekend maakte ik er nog een serie maar deze stond al een maandje te wachten om getoond te worden. Pippa is 4 geworden en kreeg van vriendin Monique ook een Mickey/Minnie kaartje... Voor haar werd het deze... 


Ik hoop dat ik volgend weekend even de tijd heb om mijn eigen kerstkaarten te maken... Uiteraard krijgen bestellingen steeds voorrang en ik ben dit weekend daar mee bijgewerkt geraakt. Dus nu even nadenken wat ik ga maken om zelf te versturen... 


4 opmerkingen:

Anita van Deur zei

Schattig kaartje fijne dag xx

Nicole Parmentier zei

Wat grappig hoe je die '4' hebt aangekleed! Het is een echt disney kaartje, ook het lettertype past er perfect bij. Heel leuk!

Ilse zei

Heel schattige kaart!
Groetjes,
ILse

GerJanne zei

Heel leuk kaartje voor Pippa!