analytics

woensdag 16 december 2020

Happy Birthday Mickey en Minnie 2

Dag bloggers, 

Gisteren zagen jullie een eerste kaart, vandaag de tweede... Ook hier mochten mijn workshoppers hun eigen ding mee doen... Dit werd mijn versie. 
We hadden afgesproken dat we al onze kaarten op dezelfde dag via onze whatzapgroep zouden versturen. Ik postte mijn kaartjes als laatste. Grappig hoe ze toch allemaal zo verschillend waren... Het zijn kaartjes zonder al te veel poespas... Normaal doe ik er graag een laagje extra op maar deze keer dus niet... De snijmallen spreken voor zich, die vragen volgens mij niet echt veel meer... 


Morgen is het kerstkaartendag, vrijdag stoeltjesdag, dus maandag het vervolg van deze serie... 

1 opmerking:

GerJanne zei

Leuk al die mini minny's en mickeys in de grote! Tot morgen op kerstkaarten donderdag!