analytics

dinsdag 29 december 2020

baby olifantjes

Dag bloggers,

Het is de dag voor het laatste KKT van dit jaar en ik moet nog een kaart verzinnen... Het weekend was druk door allerlei zaken en ik ben terug aan het werk. Gisterenavond druk bezig geweest met het misboekje voor bompa, dus vanavond moet ik nog wat fixen in mijn ateljee... Het papier ligt al wel klaar, nu nog wat uit mijn mouw schudden... 

Vandaag krijgen jullie nog twee olifantenkaartjes die ik maakte op vraag voor geboortekaartjes met olifantjes... Voilà...

Papier: Bazzil
Snijmal achtergrond, rand en olifantjes: Lawn Fawn





2 opmerkingen:

Anita van Deur zei

Schattige baby kaartjes Nancy, liefs xx

Creatiels zei

Leuke babykaartjes
Veel sterkte, koester de fijne momenten die jullie samen mochten beleven.
Fijn eindejaar en hou jullie gezond
Groetjes
Els