analytics

dinsdag 22 december 2020

Love - Minnie Mouse

Dag bloggers,

Jullie zagen er vorige week al een paar, hier is nummer drie van de workshop@home met de Mickey en Minnie-kaarten. Ze zijn eenvoudig maar mijn workshoppers kregen deze keer geen voorbeeld en moesten zo veel mogelijk materiaal op hun 5 kaarten verwerken. Deze toonden we dan op een afgesproken moment in de whatzapgroep... 

Op deze kaart een verliefde Minnie Mouse... Is ze niet mooi met haar grote rode strik? 


Morgen volgt de vierde kaart... Kom gerust weer een keertje langs... 

Ik duik terug in mijn ateljee om de Zoo-kerstkaarten vandaag te maken... De diertjes liggen allemaal te wachten, ze moeten nu nog allemaal gepaste kerstmutsen krijgen en dan kunnen de kaarten gemaakt worden... 

En ja hoor, ik word ook vanmorgen weer aangevallen door muggen... help!! 

2 opmerkingen:

Anita van Deur zei

Schattig kaartje Nancy, citroen neer zetten in je hobby ruimte succes xx

GerJanne zei

Oh ja die muggen...hier ook, heel nare bulten krijg je er van.
Je kaart is erg leuk en ik wil je heel hartelijk danken voor je kerstkaart die vandaag kwam.