analytics

woensdag 23 december 2020

Mickey en Minnie - Happy Birthday 3

Dag bloggers,

Gisteren nog een hele dag bezig geweest met de kaarten die zoonlief mee naar zijn werk gaat nemen op 25 december. Ook nog een leuke verrassing voor hemzelf gemaakt. Vandaag gaat mijn tijd naar mijn eigen zelfmaak-kadootjes voor de familie. Zoals ik eerder al zei, vieren wij morgenavond in kleine groepjes, zoals het voorgeschreven is. Dochter Elise komt naar hier, zo zijn wij met 4. Dochter Laura viert samen met dochter Caroline, schoonzoon Djiby en Eva en Noah. En mijn mama en opa Stanny blijven thuis... Laura woont net boven mijn mama, dus die kunnen even op het terras gaan staan om elkaar te zien, zo zijn die laatsten toch ook niet helemaal alleen met Kerst... 
We hebben dus afgesproken om allemaal zelf iets te maken voor elkaar. Laura was er al meteen mee klaar, Yannick zijn kadootjes zijn sinds eergisteren klaar, Elise sinds gisteren heb ik vernomen, manlief is er ook heel stiekem mee bezig en is bijna klaar en ikzelf moet er nog aan beginnen... En van wie kwam het idee? Juist... schuldig! haha!!
Van Caroline weet ik ook niet hoe ver ze al staat, want die vond het idee maar niks (vind zichzelf niet tot de creatievelingen behoren) maar ze gaat er wel helemaal voor... benieuwd dus... 
Maar na mijn ontbijt vlieg ik er meteen in, het stond zo geprogrammeerd... 

Vandaag nog zo'n eenvoudig Mickey-Minnie-kaartje van de workshop@home. Niks speciaals, maar het was wel een hele toffe uitdaging voor mijn workshoppers. Het laatste zien jullie volgende week wel ergens verschijnen... 



3 opmerkingen:

Anita van Deur zei

Hij is geweldig je kaart xx

GerJanneke zei

Wat een leuk idee, zo'n creatieve kerst! En je kaart is weer enig!

Claudia's kaartjes zei
Deze reactie is verwijderd door een blogbeheerder.