analytics

maandag 21 december 2020

Een kaart en een taart 281 - Matteo 3

Dag bloggers,

Hadden jullie een fijn weekend? Wij hier wel hoor... De laatste kerstkaarten zijn gemaakt, vandaag nog een rondje om ze persoonlijk af te geven... speciale mensen krijgen er een klein bezoekje bij, zij enkel aan de voordeur en met mondmasker... Verder ga ik de inkopen doen voor het kerst-etentje. Dat wordt er maar een kleintje, enkel dochter Elise komt mee eten. Meestal zitten we met 17 aan tafel, nu maar met 4, meer mag niet... Maar hé, we zijn nog steeds allemaal gezond en wel en daar zijn we heel erg blij mee!

En daarna ga in nog een super leuk project beginnen, hopelijk krijg ik het tegen morgenavond klaar!! Want daarna heb ik nog een laatste project voor kerstavond... 't wordt nog spannend maar ik heb er zin in... Ik vertel er morgen nog wel meer over... 

En terwijl ik dit aan het typen ben, word ik weeral aangevallen door een mug... niet normaal toch? En deze keer heb ik het gevecht gewonnen! Haha, alweer ééntje minder...

Vandaag staat er nog eens taart op het menu, maar geen die Elise maakte... Vriendin Sonja bakt ook en zij vraagt nu af en toe om er een kaart bij te maken en dat doe ik dan ook héél graag! Dit kleine taartje was voor Matteo die 3 werd en voor hem maakte ik er een passende kaart bij... Beetje omgekeerde wereld, eerst de kaart en daarna de taart... dus er zijn kleine afwijkingen. Bij Elise deed ik het steeds andersom, daar maakte ik de kaart terwijl zij de taart maakte of als die al klaar was... Maar Sonja was tevreden en Mattheo was blij! En meer moet dat niet zijn,  toch? 






Lap! Alweer een mug! 
Tot morgen!!


2 opmerkingen:

Anita van Deur zei

Prachtig gemaakt! fijne week xx

GerJanne zei

Oh wat een leuke kaart en een mooie taart! Je moet wel bijna kunnen beeldhouwen. Echt gaaf, snap dat iedereen tevreden was.
En ja de kerst is veel drukker. Normaal komen ze allemaal tegelijk en nu verdeeld over 4 dagen...