analytics

maandag 28 december 2020

home

Dag bloggers,

Mijn weekje kerstvakantie zit er op en dat was er ééntje met rare dagen... Kerstavond hebben we met ééntje extra thuis gevierd en de anderen in groepjes op ons tv-scherm... We hebben gevideochat (blijkbaar een juist woord want de autocorrectie verbetert dit niet) met de andere 2 dochters die samen vierden en mijn mama en opa Stanny die alleen thuis bleven... Een beetje andere kerst dan anders maar zo hadden we toch contact met elkaar... En zo hebben we ook samen kadootjes uitgepakt... 
Zaterdagmorgen is mijn eerste schoonvader overleden. Toch nog erg plots... Dus zijn we de afgelopen 2 dagen daar mee in de weer geweest... De begrafenis zal ook heel raar zijn met maar 15 personen die mogen aanwezig zijn... Beetje rare periode om een begrafenis te regelen. Morgen is het 15 jaar geleden dat mijn papa gestorven is... 

Vandaag laat ik jullie het laatste Mickey en Minnie-kaartje uit de serie van 5 zien. Deze was vorige maand een workshop@home voor mijn workhoppers... Het was een workshop met materiaal voor 5 kaarten waarmee ze vrij kaarten konden maken. Het resultaat was bij iedereen ook heel verschillend, leuk om te zien. Dit was mijn laatste kaart uit de serie. 



2 opmerkingen:

Anita van Deur zei

Gecondoleerd Nancy.
Ik had je bericht over de mondkapjes gemist die zijn super leuk geworden net als deze kaart.
Liefs xx

GerJanne zei

Oh dat is ook naar in deze tijd. Gecondoleerd. En maar 15 mensen bij een begrafenis? Dat is inderdaad maar heel weinig..
Je kaart is heel leuk!