analytics

donderdag 10 december 2020

Fish Christmas

Dag bloggers,

Ook voor het DT van 'in 't Woefke' maken we deze maand nog kerstkaarten. Omdat ik nogal fan ben van Lawn Fawn en nog veel spullen heb liggen waar ik nog niets mee deed, maakte ik dit leuke kaartdoosje... Ik had van vorig jaar nog mooi turkoois glitterpapier liggen van bij Inge in de winkel en dat paste perfect bij het basispapier dat ik gebruikte... 
Deze kan dus ook meteen weer mee doen aan de 52 weken voor kerst. Ik ben nu al benieuwd wat ik daar allemaal ga zien, dus ik hoop straks ook een rondje te kunnen doen... 

Papier: Bazzil en Marianne Design (glitter)
Doosje, label en vissen: Lawn Fawn
ingekleurd met Copics



Morgen staat mijn laatse geboorteproject van dit jaar ingepland. Komen jullie dan ook weer kijken? 't is een specialleke deze keer... 

10 opmerkingen:

Anita van Deur zei

Wat een gezellig onderwater tafereel Nancy xx

Creaellenknutselsite zei

wat een schattig doosje zo leuk met de lf visjes
groetjes ellen

Rosina zei

Prachtig dit onderwater kaart in a box,zo leuk met die kleurige visjes
groetjes Rosina

Nicole Parmentier zei

Wat een superleuk en origineel kerstkaartje! Een cadeautje op zich.. Ben benieuwd naar je geboortjeproject morgen..

bolletjelucky.blogspot.com zei

Wat een leuke kerstverrassing deze mooie card in a box Nancy.
Gezellig je weer te zien bij 52 WTC.
Lieve groetjes Miranda dt 52 WTC

martina's kaartjes zei

wat is het lekker gezellig in jouw 'visbokaal' hahahaha, leuk en grappig kaartje, mooi
grtjs,martina

Caroline Cards zei

Super leuk de waterdieren in kerststemming!
groetjes, Caroline

Diny zei

Wat een prachtige creatie heb je gemaakt Nancy!
Groetjes Diny

!neke zei

Wat is dit een leukerd !!!!
groeten Ineke
DT 52 WTC

Jantine zei

Wat een gave doosjeskaart, Nancy. Heel verrassend en leuk met die glitters.
Fijn dat je weer meedoet met 52WTC!
Groetjes
Jantine DT 52WTC