analytics

donderdag 17 december 2020

donderdag kerstkaartendag - kerstshoppen

Dag bloggers,

Vandaag is mijn laatste werkdag. Volgende week heb ik een weekje vakantie. Omdat ik op vrijdag niet werk, is een week verlof dan altijd 10 dagen, en dat vind ik helemaal niet erg... Voor ik straks ga werken, poets ik de beneden nog en dan ben ik helemaal klaar om het weekend vrolijk te beginnen. Morgen is het een beetje een feestdag... maar dat vertel ik morgen wel... 

Donderdag is kerstkaartendag. Als tweede project voor 'in 't Woefke' deze maand wou ik nog een kaartje maken met stempels en snijmallen van Lawn Fawn. Eigenlijk ben ik super fan van dit merk... Maak er alleen te weinig tijd voor om er kaartjes mee te maken. Zalik dit misschien mee nemen als goed voornemen voor volgend jaar? Door tijdsgebrek heb ik pas gisterenavond mijn kaartje gemaakt. Het werd niet helemaal wat ik eerst wou maken maar ben toch best tevreden met wat het geworden is... Deze leukerds zijn net gaan kerstshoppen, iets wat wij nu niet mogen, of liefst zo weinig mogelijk doen... Ach er zal wel terug een betere tijd komen, niet? 
Zien jullie ook het zilver papier achter het kadertje? Het is misschien niet zo goed zichtbaar op de foto... Maar het geeft er meteen wat blingbling aan... 

Papier: Bazzil
Stempels en snijmallen: Lawn Fawn
ingekleurd met Copics





11 opmerkingen:

Anita van Deur zei

Tis een schattig kaartje prachtige rode strik liefs xx

Nancy Soetaert zei

niet helemaal volgens de regels als die 2 samen gaan shoppen zijn, maar wel een prachtig kerstkaartje!
Geniet van je vakantie.
Fijne donderdag
Nancy 52WTC

Rosina zei

Een schitterend kerstkaartje laat je vandaag zien Nancy...heel mooi dat plaatje.. en ja funshoppen ... Dat is afgelopen hier....Ja dat was te verwachten hè...zoveel mensen in de winkelcentra, dat vraagt om moeilijkheden...Nu gewoon lekker thuis en af en toe een fietsritje in de buitenlucht...
Alvast een fijn weekend
groetjes Rosina
DT 52 WTC

Annemarie en Merit zei

Wat een super gave kaart!!!
Ja die zijn nog wezen kerstshoppen laten wij maar uit ons hoofd, gewoon online...
Gezellig dat je meedoet deze week bij 52WTC.
Liefs Annemarie en Merit DT52WTC.

Caroline Cards zei

Een erg leuke kaart met mooie rode accenten en het zilver is wel te zien. Geniet van je vrije dagen!
Fijne dag en groetjes, Caroline

Diny zei

Wat ontzettend leuk h=gedaan Nancy.
Groetjes Diny

!neke zei

Heel leuk zo !
Die strik maakt het helemaal af !
Groeten Ineke
DT52WTC

Nicole Parmentier zei

Superleuk kaartje! Zo feestelijk met het zilver en de grote rode strik. Dat kerstshoppen mis ik wel. De pakjes worden nu aan de deur gebracht maar dat is toch anders hè..

bolletjelucky.blogspot.com zei

Een mooie vrolijke kerstkaart met die leuke rode strik Nancy. Ik kom meteen in feeststemming.
Gezellig je weer te zien bij 52 WTC.
Lieve groetjes Miranda dt 52 WTC

Suzan zei

Mooi kerstkaartje heb je gemaakt! De rode strik maakt het helemaal af.
Groetjes Suzan
DT 52WTC

Jantine zei

Een dagje later geniet ik alsnog van je mooie kerstkaart. Wat een leukerd, met die grote strik. En ik vind LawnFawn ook altijd zo leuk. Zij mogen/kunnen nog lekker shoppen...
Fijn dat je meedoet met 52WTC!
Groetjes
Jantine DT 52WTC