analytics

woensdag 30 december 2020

Kleurenkaartenteam schakel 12 - warm geel en raar groen

Dag bloggers,

Jawadde, 't was gene gemakkelijke deze keer... Het was Marfien die het rare, koude groen bij het warme geel van vorige maand koos... Dit papier is hetgeen wat er bij mij het dichtst bij kwam. De sterren op het designpapier zijn net dezelfde kleur en er ligt een glanslaagje op wat je niet zo duidelijk op de foto kan zien... 

Het was een spannende deze maand... Gisterenavond moest ik mijn kaart nog maken... Het groene papier en het papier met sterren lag al een dikke week klaar, er plakte zelfs al plakband op... Maar ik kreeg er niks in 't geel bij... Gisteren tijdens het whatzappen raad aan mijn vriendinnen gevraagd en Sandrine stelde vuurwerk voor... Ok, echt vuurwerk mag wel niet meer maar ik had nog wel ergens vuurwerkstempels liggen... en dat kon wel op geel papier (had echt geen zin om te kleuren gisterenavond) En toen kwam het idee... Designpapier in de helft gesneden en het geel op het groen... En zo ontstond op de valreep deze kaart... Uiteindelijk ben ik er best tevreden over... haha!!


En met deze kaart wens ik jullie een heel fijn jaareinde en een mooie start van een beter 2021... Of zoals ik vanmorgen op fb nog las: 

Laat in 2021 Corona terug bier zijn, Donald terug een eend, Ranst terug een dorp en bubbels enkel nog in champagne zijn... 

Tot morgen voor een laatste 52-weeks to Christmas-projectje... 

Gaan jullie vandaag nog bij iedereen van het KKT langs? Ondanks de lastige combinatie (of ben ik de enige die het moelijk vond?), zijn er toch 26 deelnemers:


21 opmerkingen:

Anita van Deur zei

Olijke kaart Nancy, deze gaat zachtjes het nieuwe jaar in.
Mag eerlijk zeggen dat ik het knallen echt niet ga missen.
Fijne jaarwisseling xx

Nancy Soetaert zei

toffe kaart voor het KKT, lijkt me absoluut geen snel-klaar-kaartje...
leuke FB-wens!
Fijne jaarwisseling en op naar een mooi 2021, vol kleurenpracht ;-)
Nancy

Colien zei

Heel gaaf kaartje in deze kleurencombi, grappig dat vuurwerkpoppetje met bijpassend tekstje!
grtz Colien

Margreet zei

Wat een gaaf, knallend kaartje, Nancy!
xxx Margreet

chantal zei

Wat een bevalling. Maar t is een mooie kaart geworden.
Ondanks de rare tijden wens ik jullie toch fijne eindejaarsdagen
Chantal

Unknown zei

Helemaal leuk, Nancy! Knap dat je zo'n mooie kaart hebt gemaakt. Ik heb ook echt moeten zoeken naar inspiratie en naar de juiste kleur.
Google doet moeilijk, maar ik kan gelukkig wel reageren.
Hij noemt me alleen "unknown"... nou ja!
Groetjes
Jantine

Diny zei

Soms is het een race tegen de klok....maar het is je weer gelukt Nancy om er een mooie kaart van te maken!
Groetjes en tot morgen dan ben ik er ook nog met mijn laatste kerstkaart van dit jaar,
Diny

Femminde zei

Ja is soms lastig om op de valreep wat te maken (bij mij lukt dat vaak niet) maar je hebt een super leuk en toepasselijk kaartje!!
Fijne jaarwisseling!!
Groeten van Femminde

Ilse zei

Het is je toch gelukt om er een hele mooi, toffe kaart van te maken. Kleurencombinaties kunnen een echte uitdaging zijn...
Fijne jaarwisseling,
Ilse

Epie zei

Doe m/n best om steeds er hier mee te doen had em al snel
af , maar kon de goed linkin niet vinden , jammer dan.
Super fijne jaarwisseling daar en tot morgen kerstkaart.
Groetjes Epie

!neke zei

Nou een hele mooie weer !!!!
groeten Ineke

bolletjelucky.blogspot.com zei

Het is een gave kaart geworden zo op de valreep Nancy.
Fijne jaarwisseling en een mooi en vooral gezond 2021 gewenst.
Lieve groetjes Miranda

Henriët zei

De groene kleur was echt een lastige deze keer maar het is je toch gelukt er een mooie kaart mee te maken. Goed idee een kaart met vuurwerk.
Gisteravond was voor jou op het nippertje om de kaart nog te maken. Ik maakte hem vanmiddag nog na de lunch....dat is pas op het nippertje ;-)
Fijne jaarwisseling!
Groetjes van Henriët

GerJanne zei

Wel knap gedaan! Soms is nippertjeswerk het beste...Onder druk presteren, he?

Rosina zei

Het is je heel mooi gelukt Nancy om een mooie kaart te maken in deze (ook voor mij) moeilijke kleurencombi....Zie er perfect uit weer...
groetjes Rosina

Creatiels zei

Last minuten ideeën leiden meestal tot een leuke kaart, net zoals deze.
Fijn eindejaar, geniet ervan in jullie bubbel en hou jullie gezond
Groetjes
Els

martina's kaartjes zei

hahaha, zo ken ik je weer, je scoort het best onder lichte druk... en zo ben je weer van de partij ! als dat niet leuk en grappig geworden is zo,
fijn dat je er weer bij bent deze maand,
nog fijne eindejaarsfeesten,
grtjs, martina

Marfien zei

Nou Nancy het is geen raar koud kleurtje hoor maar lekker warm, de tekst zou wel op mijn kaart kunnen :-)
Gelukkig heb jij er wel een knallend kaartje van kunnen maken, hier een knal en dan bij mij de kleuren in de lucht
tot volgend jaar . . .

Nelleke zei

Mooie kaart geworden, al was het lastig voor je deze keer. Sterkte in deze dagen. Ik wens je een goede jaarwisseling en een heel gezond en creatief 2021. Groetjes, Nelleke

The Creative Teacup - Yvonne Spikmans - Van Bruggen zei

Een mooi kaartje om het jaar mee af te sluiten Nancy! Goed gelukt ik de KKT kleuren!

Sarah zei

Tof bedacht dit kaartje. Oprechte deelneming voor het verlies van Bompa. Ik wens je een grote dosis creativiteit in 2021. X