analytics

donderdag 24 december 2020

joyful

Dag bloggers,

Op deze dag van kerstavond wil ik jullie alvast een hele fijne avond toewensen. Ik hoop dat ieder van jullie toch een beetje van de kerstsfeer van genieten, zij het anders dan jullie normaal zouden doen. 

Mijn wens voor jullie allen is heel eenvoudig en klein,
Dat we weer gelukkig mogen leven
en er elke dag voor elkaar mogen zijn!
Ik wens jullie eenvoudig blije kerstdagen toe!

Mijn kaartje voor vandaag sluit daar dan ook een beetje bij aan... 

Papier: Bazzil en Action
Muisje: Marianne Design
Tekst: Lawn Fawn



8 opmerkingen:

Anita van Deur zei

Wat een lief kaartje xx

Ingrid's Scrapfrutsels zei

Wat een mooie kerstkaart Nancy met het muisje, blijft schattig..Fijne kerstdagen en bedankt dat je mee doet bij 52 WTC. Groetjes Ingrid.

Jantine zei

Lief kaartje met dit schattige muisje, Nancy!
Fijn dat je er weer bij bent bij 52WTC!
Mooie dagen!
Groetjes
Jantine DT 52WTC

bolletjelucky.blogspot.com zei

Een lieve kerstkaart met schattige muisje Nancy.
Fijne knusse kerstdagen gewenst.
Gezellig je weer te zien bij 52 WTC.
Lieve groetjes Miranda dt 52 WTC

!neke zei

Leuke vrolijke kaart !!!

groeten Ineke
DT 52 WTC

Rosina zei

Heel lief dit kerstkaartje Nancy, zo een lief muisje erop...en een mooie tekststans ...
Ik wens je fijne Kerstdagen
groetjes Rosina
DT 52 WTC

martina's kaartjes zei

een gezellig en lief kaartje heb je hier, mooi gedaan
grtjs, martina DT 52 WTC

Claudia's kaartjes zei

Toffe kaart. Heel mooie kleuren.
Awesome card
Claudia

http://creativesketchygirls.blogspot.be/
http://knutselmeisjes.blogspot.be