analytics

vrijdag 25 december 2020

mondmaskers

Dag bloggers,

Aan iedereen een heel fijn Kerstmis gewenst. Hopelijk hebben jullie er allemaal in beperkte kring van kunnen genieten... En hou het ook vandaag en de volgende weken nog veilig zodat we over een tijdje terug met zijn allen onbezorgd terug bij elkaar kunnen komen... 

Zal ik jullie vandaag eens geen kaart tonen maar een serie mondmaskers. Ik maakte ze al een tijdje geleden maar ze mogen nu wel getoond worden, vooral de eerste. Deze maakte ik voor zoon Yannick die gisteren, vandaag en het hele weekend nog moet werken. Hij werkt in de dierenkeuken van de Zoo in Antwerpen en wou een leuk mondmasker voor deze dagen... Niemand mocht het zien, maar nu mag het wel getoond worden. Ik zou de reacties wel willen zien van mensen die hem nu om kwart na 5 tegen komen op zijn fiets... ;o)


Het was uiteraard niet het enige mondmasker dat ik maakte. Laura en ikzelf gingen stofjes uitzoeken en vonden er hele leuke. Hier de hele kerstcollectie, uiteraard maar 1 van elk, maar we maakten er veel meer!











3 opmerkingen:

Sarah zei

Geweldig! Mooie kerststofjes!
Fijne 🎄 dagen x
O ja, bedankt voor je kaart! Xx

Enny zei

Wauw, wat een prachtig verlicht masker, en ook de andere maskers zijn super, en ik kan er van mee genieten ! Hartelijk dank voor je prachtige kaart en nog een gezellige Kerstdag ! Enny

Claudia's kaartjes zei

leuk gedaan
Claudia

http://creativesketchygirls.blogspot.be/
https://girlzcreativecrafts.blogspot.com/
http://knutselmeisjes.blogspot.be