analytics

donderdag 3 december 2020

Vro-ho-ho-lijke kerstgroetjes

Dag bloggers,

Donderdag, kerstkaartendag... Ik heb er ook dit jaar helaas niet veel mee kunnnen meedoen wegens gewoon geen tijd om kerstkaarten te maken. Ik denk dat dit nummer drie is van dit jaar. Ik moet zelfs nog aan mijn eigen kerstkaarten beginnen... Wat ik al wel maakte, zijn kerst-mondmaskers, haha... Misschien toon ik die ook wel eens op donderdag... 

Ik mag van mezelf zeggen dat ik best wel fan ben van de Createbles van Marianne Design en ik heb ze dan ook bijna allemaal, vooral de diertjes... en toen ik deze zag liggen, wist ik meteen dat dit toppers zouden worden. Ik heb er dan ook voor het DT van 'in 't Woefke' meteen een kerstkaart mee gemaakt... 

Papier: Bazzil en Alexandra Renke
Stokstaartjes en kerstboom: Marianne Design
Stempel: Marianne Design



12 opmerkingen:

Mieke zei

Die stokstaartjes zijn inderdaad heel schattig! Wat een leuke kerstkaart is dit!

Anita van Deur zei

Aw schattig Nancy liefs xx

Annemarie en Merit zei

Deze twee stokstaartjes staan daar reuze trots te wezen bij de mooi versierde kerstboom.
Een hele leuke kaart.
Liefs Annemarie en Merit

bolletjelucky.blogspot.com zei

Een schattige kerstkaart met die lieve stokstaartjes Nancy, ze vragen of ze de boom mooi versierd hebben en ja hoor, ik vind van wel hihi.
Gezellig je weer te zien bij 52 WTC.
Lieve groetjes Miranda dt 52 WTC

Diny zei

Heel leuk kerstkaartje Nancy....wat zijn de stokstaartjes toch grappig he?
Groetjes Diny

Rosina zei

Heel leuk dit kerstkaartje Nancy, zeker met die schattige stokstaartjes met hun leuke kerstmuts op...
groetjes Rosina
DT 52 WTC

Nicole Parmentier zei

Ahw stokstaartjes! Wat lief!! Superleuk kerstkaartje. En ach als je er niet genoeg hebt dit jaar stuur je toch gewoon een mondmasker.. vind de ontvanger vast leuk!

karin zei

Heel mooi kaartje Nancy,
Groetjes,
Karin

Henriët zei

Ooooo.....wat een schatje. Heel mooi kaartje!
Groetjes van Henriët

Caroline Cards zei

Wat een leuke kaart en die stokstaartjes zijn ook echt schattig!
groetjes, Caroline

Jantine zei

Lieve stokstaartjes, Nancy. Grappig kerstkaartje.
Fijn dat je meedoet met 52WTC!
Groetjes
Jantine DT 52WTC

Kaartenkraam zei

Wat zijn ze grappig die stokstaartjes met hun kerstmutsjes op bij de mooi versierde kerstboom. Leuke kaart!

groetjes van Ank