analytics

woensdag 2 december 2020

hoop is een lichtje...

Dag bloggers,

Ik kondigde het gisteren al aan... Vandaag het laatste kaartje in een serie van 4 nieuwe rouwkaartjes. Ik had de teksten van Nellie Snellen al heel lang in huis en had ze nog niet gebruikt. Deze kwamen dus helemaal van pas voor deze nieuwe serie. 

Papier: Bazzil
Sjabloon vleugeltjes: Alexandra Renke
grote vleugel: Alexandra Renke
Tekst: Nellie Snellen


Hieronder zien jullie de hele reeks nog een keer... Vind de kleuren best wel geslaagd als rouwkaartjes. Vorige jaren gebruikte ik vooral zwart, grijs, kraft en kurk... Dit jaar zit er wat meer kleur in maar ze blijven toch sober... Er zijn er al wat verdwenen uit de voorraad, dus ze slagen wel in... Moet eens tijd vinden om er nog een reeks van bij te maken. 




6 opmerkingen:

Anita van Deur zei

Mooie serie Nancy xx

Nancy Soetaert zei

mooie reeks, prachtige teksten, tof met die vellumvleugeltjes erbij.
Nancy

Nicole Parmentier zei

Mooie ingetogen kaartjes. Ze hebben ook iets liefs door die vleugeltjes vind ik..

Francisca zei

Hele mooie teksten .
Jammer dat we deze kaartjes ook moeten maken .
x

GerJanne zei

Mooie kaart ook, deze laatste. Vandaag heb ik er een gemaakt en de tweede is in de maak. Een heb ik meteen nodig en de andere hopelijk nog lang niet.

Sarah zei

Die vleugels maken de kaart heel bijzonder. Mooie teksten. X