analytics

maandag 30 november 2020

olifantjes

Dag bloggers,

Wat een gevuld weekend weer... Sinds gisteren zijn we hopelijk door het meeste stof door. Gisterenavond kon ik voor het eerst mijn nieuwe ateljee dweilen... Volgend weekend nog wel voegwerk en nog 1 gyproc wand dus terug wat stof er bij. Maar hopelijk kunnen we het tot dan proper houden... Dat doet wel deugd... 
Verder had ik het ontzettend druk met workshop voorbereiden. Mijn workshops gaan nog steeds thuis door, dus die worden netjes Covid-vrij afgehaald in mijn brievenbus... Verder zijn we bezig geweest met hoe we nu ons kerstfeest kunnen plannen. Met de kinderen en grootouders samen mag niet en daar hebben sommigen het best lastig mee... We zullen ons dan maar in groepjes verdelen... De dochters die alleen wonen, kunnen of bij een zus, of bij ons komen eten en mijn mama en opa Stanny blijven alleen thuis hebben ze besloten. Maar ik beloofde hen dat we toch nog een kerstfeest gaan doen zodra het mag... Met eten, pakjes, en al het leuke wat nu niet mag... Al is het in februari, we halen het wel in. Want als we één ding geleerd hebben de afgelopen maanden, is het wel dat familie heel belangrijk is... 

Vorige week zagen jullie er al enkele, en hier is er nog een leuke... Deze schattige olifantenkaarjtes maakte ik als felicitatiekaarten voor nieuwe baby's... Deze zijn zonder tekst omdat ze over de hele wereld verstuurd worden en niet overal wordt Nederlands of Engels verstaan. Binnenin kan er in de juiste taal geschreven worden... 
Als je goed kijkt naar deze kaarten, zie je dat ik het achtergrondpapier heb aangepast aan de stempel, één versie met sterretjes en één met vlinders... 

Papier: Bazzil en Action
Stempel: merk ken ik niet, kocht hem ooit op een beurs
ingekleurd met Copics




5 opmerkingen:

GerJanne zei

Wat een lieve kaartjes weer met de olifantjes!
En zo herkenbaar wat je schrijft over kerst. Wij zijn ook al aan het brainstormen over de vorm, want bij ons kan het ook niet met zijn allen. Sinterklaas is ook anders, maar dat is net wat jij schrijft: al wordt het juni... vieren zullen we het ;-)

Henriët zei

Je hebt het maar druk met de verbouwing. En dan tussendoor ook nog zulke mooie kaartjes maken. Goed bezig!
Groetjes van Henriët

Anita van Deur zei

Schattig kaartjes Nancy xx

Nicole Parmentier zei

Wat een snoezige kaartjes! Het achtergrondpapier past er perfect bij en een tekst is helemaal niet nodig. Fijn dat je atelier nu eindelijk echt vorm begint te krijgen. Wat zul jij genieten als het dadelijk klaar is! We zijn hier in blogland natuurlijk inmiddels ook wel heel nieuwsgierig geworden dus ik hoop stiekem dat we wat foto's te zien krijgen..
En ja, kerst is maar gek hè, we maken er maar het beste van en hopen dat niemand ziek wordt.

Bedankt nog voor je lieve reactie op mijn KKT kaart. De muisjes zijn van Sunny Studio's van vorig jaar. Ik heb een zoon die verslaafd is aan kaas dus kon deze set niet laten liggen!

Ilse zei

Wat een schattige kaartjes!
Groetjes,
Ilse