analytics

vrijdag 20 november 2020

Een stoeltje voor Nore

Dag bloggers,

Ik werkte gisterenavond tot laat door. Het was al vandaag toen ik klaar was. Maar hier staat dus weer een leuk geboortethema te wachten om opgehaald te worden. Dat zien jullie binnenkort wel... 

Ik beloofde het jullie vorige week al, er zou vandaag nog een stoeltje volgen... (eigenlijk nog wel meer, maar deze twee horen een beetje samen)

Flore is geboren vorig jaar in december. Nore kwam in januari. En ik mocht voor hen allebei kaartjes maken en voor Nore ook een heleboel doosjes... 
De ouders van deze twee zijn dik bevriend en Eveline, de mama van Nore is ook meteen de meter van Flore... Toen die geboren was, stelden Eveline en Laurens zich de vraag of Ruth en Jan het niet erg zouden vinden dat Nore's naam zo erg op Flore leek... En toen ze het vroegen, begonnen die twee anderen te lachen... Zij hebben een hele tijd getwijfeld of ze hun derde kindje nu Flore of Nore zouden noemen... En zo is de cirkel rond... Ze maakten allemaal de juiste keuze... 

Ook was het plan dat zij op 2 april samen hun babyborrel zouden doen maar dat mocht om welgekende reden niet doorgaan... Jammer maar helaas... Het was een leuk zicht geweest dat wij daar met 2 stoeltjes zouden aangekomen zijn... En omdat die stoeltjes hier al een poos stonden te wachten, heb ik dan maar gevraagd dat ze samen een voordeurbezoekje wilden brengen... En dat deden ze dan enkele weken geleden op een mooie zondagmiddag... 







3 opmerkingen:

Diny zei

Schitterend Nancy.....wat GAAF gedaan!
Groetjes Diny

!neke zei

Super leuk weer !

Angelique zei

Poeh, een pittig nachtje dus, ik ben al benieuwd naar het resultaat. Ik heb even teruggelezen, wat een hoop gave geboortekaartjes met mooie bijpassende stoeltjes.
lieve groetjes Angelique