analytics

vrijdag 27 november 2020

een stoeltje voor Lyam

Dag bloggers,

Welkom aan Ilse, mijn nieuwe volger. Je bent er terug enthousiast ingevlogen en ik hoop dat we elkaar kunnen blijven inspireren. Dankjewel voor jouw leuke reacties.

Lyam werd geboren in maart dit jaar. En pas vorig weekend kon ik zijn stoeltje geven. Er zijn nu al maanden geen feestjes meer en het stoeltje stond hier op de juiste moment te wachten om het aan zijn mama te geven. Vorige week kwam ze hier iets ophalen en Lyam zat mee in de auto. Het werd een kort voordeurbezoekje want iemand binnen laten kan nog steeds niet... 
Wil je zijn geboortethema nog eens terug zien, dat kan hier...

Ik ben nog steeds heel blij met het lettertype dat mama Gaëlle zelf vond. Dat paste zo mooi bij het thema. En nu staat het dus ook op het stoeltje. Het was niet gemakkelijk te schilderen maar ik ben toch wel super blij met het resultaat... 




En het gaat ook super leuk staan bij het stoeltje van grote zus Nova, haar project zie je hier nog een keer... 

Weet je wat leuk is? Net nadat mijn bericht op fb verscheen, kreeg ik van Gaëlle deze foto's doorgestuurd... Leuk toch? 





Fijn weekend allemaal!

3 opmerkingen:

Anita van Deur zei

Wederom een mooi stoeltje, mooi lettertype.
Xx

Marijke zei

Wat heb je dat weer creatief gedaan! Super lief zo met zijn tweetjes! Allebei een stoel! Mooi hoor! Groetjes Marijke.

Angelique zei

Wat een superleuk geboorteproject voor Lyam en leuk dat je dan een foto krijgt van broer en zus.
lieve groetjes Angelique