analytics

woensdag 18 november 2020

Joyce 30 - kadobonkaart

Dag bloggers,

Wat was dat zeg? Nu moest ik me terug aanmelden op mijn pc en ik geraakte helemaal niet op mijn blog... Mijn pc krijgt echt wel héél veel kuren... Ik wou hem enkele maanden geleden al op pensioen sturen, misschien moet ik er toch eens werk van maken... 

Gisteren maakte ik nog een leuke kaart met dit model. Deze stond al even te wachten om te tonen... Maar ik moest eerst zeker zijn dat Jocye ze al had ontvangen en dat is nu wel het geval... Zij kreeg deze van dochter Elise en vriendin Silke. En zo gouw het terug kan, gaan ze het kado ook verzilveren... 

Ik maakte een kaart met wit en goud omdat het feestelijk mocht zijn. De binnenkant is een rebus die het kado verklapt... Zoeken jullie mee uit wat dat is? Morgen zet ik de oplossing hieronder... Benieuwd wie het gaat vinden. Joyce vond het alvast niet simpel... Zelf zie ik er de logica wel van in... Eens ze het gevonden had, vond ze het wel een geweldig kado en super gevonden... 

Papier: Bazzil
Lay-out kaart: Lawn Fawn
Letters: Die Namics
<3: Lawn Fawn
Bestek: Paper Smooches
Bomen: Die Namics
Letters: Die Namics
Glas en fles: Marianne Design




Update donderdag 19 november...
Ik had jullie de oplossing beloofd. Op fb heeft Caroline Cors de juiste oplossing gevonden na enkele pogingen en support van dochter Elise... 

Joyce krijgt een etentje bij Wout Bru. Da's een Belgische sterrenchef. De  vriendinnen gaan er samen eten zodra al het Coronagedoe achter de rug is... 

Misschien enige uitleg bij het 3de prentje... 'Bru' is hier bij ons ook een merk van bruiswater. Maar het is een light versie van bubbels, zoals chaudfontaine groen, da's een tussenstap tussen blauw (plat water) en rood (bruiswater) De reclame zei vroeger altijd: "Bru parelt" Vandaar het glas en de fles met de bubbeltjes... 

2 opmerkingen:

Anita van Deur zei

Wat leuk en goed bedacht xx

GerJanne zei

Ik kreeg vanmiddag en foutmelding op je blog toen ik mijn reactie plaatste: Oeps dit is een fout.... maar dat kan aan mij liggen met al dat gedoe met robots en zo. Je kaart is weer geniaal en ook de rebus. Ik heb geen idee wat er staat, maar ik denk dat ze een dinerbon krijgt, gezien het couvert/bestek en de fles en het glas