analytics

dinsdag 3 november 2020

Noah 1 jaar

Dag bloggers,

Vanaf nu hebben we geen baby meer in de familie. Noah wordt 1 jaar vandaag. En dat verdient op zijn minst een kaartje. Omdat Eva volgend weekend ook jarig is, had Caroline al een leuk feestje gepland maar dat mag niet doorgaan. Dus zullen we het maar bij kadootjes afgeven op afstand houden... 

Caroline was een tijdje geleden in mijn ateljee toen ik papier aan het zoeken was voor een kaart. Toen ze dit papier met leeuwtjes zag, zei ze dat ik hier het verjaardagskaartje voor Noah mocht maken... En als de mama dat vraagt, krijgt zoonlief het kaartje. Deze maakte ik gisterenavond nog en straks na mijn werk ga ik het brengen... De leeuw zelf heeft een wiebelhoofdje... Altijd fijn voor kindjes...


Caroline houdt van oker en Noah's kamer is ook wit met oker details. Deze twee tassen met een dekentje en een mat als inhoud gaan zeker in zijn kamer passen... Eva kreeg op haar verjaardag zo veel speelgoed dat Caroline er eigenlijk geen blijf mee bleef. In samenspraak met haar, koos ik deze spullen voor in zijn kamertje... Gaat mooi zijn en de kaart past er helemaal bij... 


En hier is hij dan, onze jarige kanjer!! 



2 opmerkingen:

martina's kaartjes zei

ziet er allemaal weer helemaal toppie uit ! mooi, zal hij zeker wel blij mee zijn, met dat wiebelend hoofdje vooral hahahaha
grtjs,martina
x

Anita van Deur zei

Prachtig kaartje liefs xx