analytics

dinsdag 10 november 2020

Vleugels

Dag bloggers,

Hier zijn we volop bezig aan een nieuwe lading mondmaskers. Ik heb een weekje verlof samen met Laura. Dat plannen we elk jaar weer in, meestal om kerstkaarten te maken. Maar nu zijn we begonnen aan een lading kerst-mondmaskers... Gisteren alles gesneden en al een leuk setje gemaakt. Vandaag krijgen we hopelijk de rest in elkaar genaaid. Maar het zijn er véél, heel veel... Dus ik ga maar snel beginnen na het plaatsen van dit bericht... 

Ik moet jullie nog een kaartje tonen dat ik vorige maand voor het DT van 'in 't Woefke' maakte. Naast herfts- en Halloweenkaarten maakten we ook nog rouwkaartjes. En dat doe ik elk jaar in oktober wel... De weemoed van de herfst brengt mij meestal inspiratie hievoor. Dit jaar duurde dit wat langer maar na wat rondsnuffelen bij 'in 't Woefke', kwam ik het sjabloon van deze vleugels tegen. En ik wist meteen wat ik er me wou doen... 

Deze is het geworden, het is ééntje uit een serie van 4. De anderen volgen later nog wel... 

Papier: Bazzil
Sjabloon vleugeltjes: Alexandra Renke
Snijmal vleugel: Alexandra Renke
Tekst: Nellie Snellen
Glitterpasta: Sparkle Texture Paste van Cosmic Shimmer



2 opmerkingen:

Anita van Deur zei

Prachtige kaart Nancy xx

GerJanneke zei

Heel mooi! En succes met de mondkapjes.IJverig!!